واکنش مربی پرسپولیس به حکم کمیته انضباطی



اخبار,اخبار ورزشی , مربی پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - صدور حکم محرومیت را نمی‌توانم درک کنم؛
واکنش مربی پرسپولیس به حکم کمیته انضباطی

عبدی گفت: بعد از اینکه در کمیته انضباطی جلسه‌ای داشتیم، گفتند نامه بنویسید تا رسیدگی کنید، این کار را کردیم ولی جوابی نیامد و به این دلیل کنار زمین رفتم ولی در تمام مراحل هر کاری گفتند انجام دادم

حسین عبدی گفت: اقدام کمیته انضباطی در صدور حکم محرومیت را نمی‌توانم درک کنم. اتفاقات زیادی در رقابت‌های لیگ روی می‌دهد که با آنها هیچ برخوردی نمی‌شود. ماجرا از هیچ چیز شروع شد. یک اشتباه کار را به اینجا کشید. در حالی این اشتباه را من یا باشگاه پرسپولیس مرتکب نشدیم. همان اصل اخراج من از زمین به گواه مستنداتی که به کمیته انضباطی ارائه کردیم و پذیرفتند زیر سوال برود و حالا به جای اصلاح آن مساله یک جلسه هم محروم شدم.

وی ادامه داد: من نمی‌توانم از کنار این موضوع بگذرم. تا آخر آن را پیگیری می‌کنم. فقط پای یک حق در میان نیست. پای آبرو و حیثیت من و باشگاه در میان است. رفتارهای مختلفی از مربیان مختلف سر می‌زند که اصلا توجه نمی‌شود ولی با من اینطور رفتار شد و من واقعا متعجب هستم. اشتباهی اگر بود از سوی خودشان بود. هر کاری که خودشان گفتند را انجام دادم و بعد  این رای صادر شد.


مربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: در مرحله اول ما به تصمیم داور اعتراض داشتیم. وقتی پذیرفته نشده با سند و مدرک به کمیته انضباطی رفتم که اذعان کردند تصمیم داور اشتباه بود. خودشان این را گفتند و خواستند برای اینکه بتوانند ورود کنند نامه‌ای بزنم تا رسیدگی شود.

 

نامه را کتبی و رسمی تحویل دادم. طبعا طبق قانون منتنظر بودم اگر با آن مخالف هستند کتبی به خودم اعلام شود. وقتی چیزی اعلام نشد، همان روال قبل را دنبال کردم. من که خودم را روی نیمکت مخفی نکرده بودم. مخفیانه یا از آسمان به روی نیمکت نرفتم. همه آنجا بودند. نماینده سازمان لیگ هم بود. وقتی هم گفت باید بروم، رفتم. گفتند فلان جا بایستم. ایستادم، آقای بهروان هم بود. بعد آقای دکتر شیرازی آمدند گفتند، جای دیگر بایستم باز اینکار را کردم.

عبدی در پایان تصریح کرد: آنچه در حال روی دادن است، اصلا برای من قابل درک نیست. من با خود آقای کفاشیان هم تماس خواهم گرفت و سوال من این است که آیا برای تمام تیم‌ها و مربیان اینگونه عمل می‌شود؟ پس چگونه است یکی مربی به خاطر رفتاری محروم می‌شود که داور هم می‌بیند اما برخوردی نمی‌کند. مربی هست که داخل زمین می‌رود و به داور توهین می‌کند، بازی را به تشنج می‌کشد، اما اخراج نمی‌شود و بعد برای یکی مثل من چنین وضعیتی ایجاد می‌شود.
اخبار ورزشی - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------