من آن آدم تابلو را علیه قلعه نویی اجیر نکردم / پارسال هواداران مجیدی را مورد نوازش قرار دادند



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - حجازی؛
من آن آدم تابلو را علیه قلعه نویی اجیر نکردم / پارسال هواداران مجیدی را مورد نوازش قرار دادند

مربی اسبق تیم استقلال گفت: «برخی افراد خاص، در بازی سال گذشته استقلال با صبا، طرفداران مجیدی را مورد نوازش قرار دادند.»

 آتیلا حجازی درباره اظهارات سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی مقابل راه آهن، که گفته بود افرادی که روز پنجشنبه در مقابل درب باشگاه تجمع کرده بودند از یک مدرسه فوتبال آمده اند اظهار داشت: «ایشان نام صریحی از مدرسه فوتبال مشخصی نبرده اند اما روز یکشنبه بسیاری از دوستان با من تماس گرفتند و گفتند با توجه به نفراتی که در تصاویر تجمع هواداران در روز پنجشنبه منتشر شده است، حرف های سرمربی استقلال به مدرسه فوتبال ناصر حجازی برمی گردد. آنها از این مساله نارحت بودند و از من خواستند پاسخ این اظهارات را بدهم.»

وی ادامه داد: «من وقتی این تصاویر را دیدم، بلافاصله با فردی که در آکادمی پدرم حضور دارد تماس گرفتم و به شدت به او معترض شدم. حتی به او گفتم که شما باید خجالت بکشید که چنین کاری انجام دادید. مگر پدر من اهل این کارها بود؟ مگر خودم دنبال این برنامه ها رفته ام؟ این دوستی نیست و دشمنی است. یک نفر بیاید و بگوید که من در عمرم گفته ام فلان اتفاق را علیه استقلال ساماندهی کنید.»

حجازی خاطرنشان کرد: «بحث بعدی در این باره این است که این دوستان که من برخی از آنها را می شناسم و می دانم از استقلالی های هشت آتیشه هستند. یعنی پس از همین دربی که استقلال شکست خورد به چشم دیدم اشک می ریزند و نگران تیم محبوب شان هستند. آنها سال هاست هوادار استقلال هستند و هرگز برای شان نام ها مهم نبوده اند. بنابراین نباید نام این احساسات پاک را جریان سازی دانست.

 

بله، یکی از این نفرات در مدرسه فوتبال من کار می کند اما واقعا اگر بخواهم خط بدهم این فرد را که تابلو هست که به خانواده حجازی نزدیک است را به مقابل باشگاه می فرستم؟ من اصلا دنبال حضور در استقلال نیستم و زندگی ام را می کنم. اگر می خواستم بیایم سال گذشته که فتح الله زاده گفت بیا به استقلال می آمدم ولی این کار را به دلایلی که خودم می دانم انجام ندادم.»

وی ادامه داد: «اگر قرار باشد هر حرکتی اسمش توطئه باشد، دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود. مگر چند سال پیش برخی هواداران استقلال زمان مربیگری پرویز مظلومی پلاکارد نیاوردند که چند روز مانده به مربیگری آقای فلانی؟ الان بیاییم بگوییم این ها منتسب به فلان آقا بودند؟ من خودم سال گذشته در بازی استقلال با صبا شاهد بودم که بحث بازگشت مجیدی به استقلال بود و برخی افراد خاص در استادیوم آزادی داشتند هواداران واقعی استقلال را که فرهاد را تشویق می کردند بدجور نوازش می دادند.»

حجازی افزود: «خانواده حجازی نه در فضای مجازی و نه فضای هواداری نیاز به نوچه و لیدر ندارد. خود ناصر خان هم نوچه نداشت و همین جا می گویم ما هیچ صفحه ای در فیس بوک نداریم که در آن فحاشی صورت می گیرد. متاسفانه برخی با نام ناصر حجازی می روند و توهین می کنند و بعد خودشان را از ما می دانند اما بدانند که در قاموس ما فحاشی جایی ندارد.»
اخبار ورزشی - کاپ

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------