پشت پرده آبی پوش نشدن مهاجم جوان پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - استقلال به جای طارمی، شهباززاده را گرفت؛
پشت پرده آبی پوش نشدن مهاجم جوان پرسپولیس

اگر آبی‌ها به هر دلیلی نمی‌توانستند شهباززاده را بگیرند آن وقت با طارمی قرارداد می‌بستند.

 ابتدای فصل یکی از مهاجمان مورد نظر امیر قلعه‌نویی برای تقویت خط حمله استقلال مهدی طارمی بود که حالا عضو پرسپولیس است و در دربی هم عملکرد خوبی داشت به طوری که کارلوس کی‌روش هم از او تعریف و تمجید کرد.

به گفته نزدیکان امیر، طارمی در لیست دوم قلعه‌نویی بود و مقرر شد استقلال ابتدا قاضی و برهانی را حفظ کند و سجاد شهباززاده را هم بخرد. اگر آبی‌ها به هر دلیلی نمی‌توانستند شهباززاده را بگیرند آن وقت با طارمی قرارداد می‌بستند.

از طرفی علی دایی هم طارمی را می‌خواست و تعریف او را از همشهری‌اش حسین ماهینی شنیده بود. خلاصه وقتی کار سجاد با استقلالی‌ها تمام شد طارمی هم به پرسپولیس پیوست چون لیست استقلال تقریبا پر شده بود و از طرفی با وجود قاضی، برهانی و شهباززاده خیلی بعید بود اصلا به طارمی بازی برسد.

جالب این‌که دایی هم خیلی به طارمی میدان نمی‌داد و او حتی زمان درخشان فیکس نشده اما هرگاه به میدان رفته خوب کار کرده. درست مثل بازی با گسترش فولاد که گل زد و البته دربی که ستاره شد و توجه همه – از جمله رسانه‌ها - را به خود جلب کرد.

خود طارمی می‌گوید: «روزهای اول می‌شنیدم که می‌گفتند طارمی دیگر کیست که پرسپولیس خریده. این‌ها بازیکن درجه 3 هستند و به درد پرسپولیس نمی‌خورند اما خوشحالم که خدا کمکم کرد و توانستم نظر کارشناسان را جلب کنم.»
اخبار ورزشی - خراسان ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------