بر سر دوراهی استقلال و پرسپولیس هستم / پدر خدابیامرزم پرسپولیسی بود



اخبار,اخبار ورزشی ,بابک حاتمی

 

اخبار ورزشی - حاتمی؛
بر سر دوراهی استقلال و پرسپولیس هستم / پدر خدابیامرزم پرسپولیسی بود

مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: «من هم با امیر قلعه‌نویی سلام و علیک و رفاقت دارم و هم با درخشان.»

بابک حاتمی در مورد پیشنهاد استقلال و پرسپولیس برای جذبش گفت: «از هر دو باشگاه پیشنهاد دارم اما در حال حاضر بازیکن تیم سایپا هستم و رضایتنامه‌ام صادر نشده است. باید ببینم مدیران باشگاه چه تصمیمی می‌گیرند. استقلال و پرسپولیس دو باشگاه بزرگ پایتخت هستند که آرزوی هر بازیکنی بازی در این دو تیم است.»

وی ادامه داد: «‌باید ببینم در جلسه مدیران استقلال و پرسپولیس با مدیران سایپا چه تصمیمی گرفته می‌شود و بعد من وضعیتم مشخص خواهد شد. تصمیم آخر را باشگاه می‌گیرد اکنون من بلاتکلیف و بر سر دوراهی هستم.»

حاتمی در مورد اینکه استقلال را انتخاب می‌کند یا پرسپولیس را گفت: «انتخاب خیلی سخت است برای همین می‌گویم سر دوراهی هستم. سعی می‌کنم انتخاب عاقلانه‌ای انجام دهم تا آینده بهتری در فوتبالم داشته باشم.»


وی در مورد اینکه گفته می‌شود حضورش در پرسپولیس تقریبا قطعی شده، زیرا دوست دارد در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند، گفت:‌ «من هم با امیر قلعه‌نویی سلام و علیک و رفاقت دارم و هم با درخشان. شاگرد حمید درخشان در شهرداری تبریز بودم. به هر حال باید ببینیم چه پیش می‌آید.»

حاتمی در مورد اینکه جدایی‌اش از سایپا قطعی است، گفت: «در این مورد باید بگویم 60 تا 70 درصد جدایی‌ام حتمی است و به احتمال زیاد از سایپا جدا خواهم شد.»

مدافع سایپا در مورد اینکه خودش طرفدار استقلال است یا پرسپولیس گفت: «خانوادگی قرمز هستیم. پدر خدابیامرزم پرسپولیسی بود اما من تلاش می‌کنم تیمی را انتخاب کنم که به پیشرفت فوتبالم کمک کند.»
اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------