من هم مثل آندو از استقلال می‌روم!



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - بین دو نیمه گریه کردم؛
من هم مثل آندو از استقلال می‌روم!

هاشم بیک‌زاده مدافع ملی‌پوش استقلال در پایان مسابقه با راه‌آهن با عصبانیت روبه‌روی خبرنگاران ایستاد و علیه طرفدارانی که او را مورد فحاشی قرار داده بودند صحبت کرد.

 بیگ زاده ابتدا در مورد بازی گفت: بازی خوبی بود. این برد را به هواداران واقعی استقلال تبریک می‌گویم البته اینها هواداران واقعی نیستند. ما زحمتمان را کشیده‌ایم اما نمی‌دانم چرا به ما فحش می‌دهند؟ من سه سال پیش هم بازی‌های خوبی انجام می‌دادم اما هجمه تندی روی من بود.

وی ادامه داد: اینجوری نمی‌شود فوتبال بازی کرد. اینها دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد. اینها از طرف آدم‌های دیگر اجیر شده‌اند. ما در این شرایط روحی روانی آمده‌ایم و برده‌ایم اما علیه ما شعار می‌دهند. مطمئن باشید هیچ بازیکنی تیمش را نمی‌فروشد. من نمی‌دانم این هوادارها و شعارهایشان هدایت شده است یا نه. من نیمه اول بازی خوبی انجام دادم اما این حرف‌ها را نمی‌توانم تحمل کنم. اگر می‌خواهند به خاطر من تحت فشار باشند، رضایتنامه من را بدهند تا بروم. من بین دو نیمه گریه کردم.

بیک‌زاده در مورد مشکل آندو هم حرف می‌زند: «آندرانیک تیموریان چرا باید از این تیم برود؟ دلیلش چیست؟ من دلیلش را می‌دانم اما نمی‌توانم اینجا بگویم. البته مساله ربطی به امیرخان ندارد.»
 اخبار ورزشی - ایران ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------