پيغام تلخ كروش به مردم ايران



اخبار,اخبار ورزشی ,کارلوس کروش

 

اخبار ورزشی - وضعیت تغییر نکند کروش استعفا می‌دهد؟/کارلــوس:آبرویم در خطر است

کارلوس کروش روبه‌روی علی کفاشیان می‌نشیند و یک جمله کلیدی به او می‌گوید: «رئیس، وضعیت قرار نیست درست شود؟ پول کی می‌رسد؟»

به گزارش خبرآنلاین؛به رقبا نگاه كنيد، با چه امكاناتي به جام ملت‌ها مي‌آيند بعد ما....» كنايه او به وضعيتي است كه اين روزها تيم‌ ملي دارد و از نظر كروش كسي به آن توجه نمي‌كند. او در آخرين گفت‌وگوي خود با خبرورزشي گفته بود اگر ايران در استراليا ببازد، او بيش از همه ضرر مي‌كند. كروش در مقابل رئيس فدراسيون هم اين جمله را تكرار كرد: «آبرويم در خطر است. من ضرر كنم، شما هم ضرر مي‌كنيد. من بيشتر از خودم نگران فوتبال ملي شما هستم.»

آبروي فوتبال ايران در خطر است. خيلي از بازيكنان تيم ‌ملي پيش‌بيني مي‌كنند با اين وضعيت، در جام ملت‌ها بازنده هستيم. يكي از اين بازيكنان، به خبرورزشي مي‌گويد: «متأسفانه مردم يكسري چيزها را نمي‌بينند. عده‌اي هم توقعات از ما را بالا برده‌اند. اين‌ها هدفمند است. مي‌خواهند به چيزهايي كه مد نظر خودشان است، برسند.» كروش اينقدر باهوش است كه دليل خيلي از رفتارها را متوجه شود. او قبل از جام جهاني، وقتي احساس كرد از تيم ‌ملي حمايت نمي‌شود، تا مرز جدايي از تيم‌ ملي رفت ولي در نهايت ايستاد و توانست ايران را به جام‌ جهاني‌ ببرد. او با حرف‌هاي خود بارها به مسئولان اعلام خطر كرد كه شكست‌هاي پرگل در برزيل، آبروي ايران را به خطر مي‌اندازد. حرف‌هاي او، فشار افكار عمومي و رسانه‌ها باعث شد تا حمايت لازم از تيم ‌ملي انجام شود.

حالا هم دقيقاً فضا همان شكلي است. كروش اين بار جدي‌تر است چون نمي‌خواهد اتفاقي را كه حدس مي‌زند، بعد از جام ملت‌ها، برايش رخ دهد‌؛ شكست ايران و بركناري او. كروش ترجيح مي‌دهد در اين شرايط زودتر برود، وقتي كه مي‌بيند حمايتي انجام نمي‌شود. كفاشيان به نزديكان خود گفته كروش ناراضي است و تهديد به رفتن كرده است.

رفتن او در آستانه جام ملت‌ها اتفاق بدي براي تيم‌ ملي است. شايد حداقل با اين كناره‌‌گيري احتمالي، دوباره از تيم‌ ملي حمايت شود.

پيغام تلخ كروش به مردم ايران
با اين وضع توقع داريد چه مقامي بياوريم؟!
در نيمه دوم دي ماه امسال، جام ملت‌ها استارت مي‌خورد. رقابت‌هايي كه براي كشور و فوتبال ايران حيثيتي است. رقابت با سه تيم عربي و سپس تلاش براي دفاع از جايگاه تيم‌ملي در آسيا. كشورهاي عربي هزاران هزار دلار هزينه كرده‌اند و مي‌كنند. اردوهاي متعدد و برگزاري بازي‌هاي پي در پي، آنها را براي جام ملت‌ها مسلح كرده است اما در ايران، خبري از «حمايت» نيست.

 

اردوي آفريقاي جنوبي در آستانه لغو است و كروش ناراحت. سرمربي تيم‌ملي حالا براي مردم ايران يك پيغام دارد: «توقع داريد با اين وضع، چه مقامي بياوريم؟!» تيم‌ملي در حال حاضر قرباني اختلاف عميق كفاشيان رئيس فدراسيون و گودرزي وزير ورزش است. پس از تمديد قرارداد كروش، اين اختلاف عميق‌تر شد. رئيس فدراسيون در اين باره مي‌گويد: «من كه مشكلي با كسي ندارم ولي حقيقت دارد كه ما رابطه‌اي نداريم. از شما خواهش مي‌كنم زياد به اين مسئله نپردازيد...»

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------