آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

ملوان 2 - پديده 2؛ تقسيم امتيازات در انزلي / فولاد 3 - تراکتورسازي 2؛ روز خوب اسکوچيچ



اخبار,اخبار ورزشی ,مسابقات فوتبال

 

اخبار ورزشی - انزلي همچنان در قعر
ملوان 2 - پديده 2؛ تقسيم امتيازات در انزلي

ملوان در هفته شانزدهم ميزبان پديده بود که در نهايت دو تيم به تساوي رضايت دادند.

به گزارش ورزش سه، ملوان در شرایطی که میزبان پدیده بود نتوانست دست پر از این میدان بیرون بیاید.

هفته شانزدهم لیگ برتر - ورزشگاه: تختی انزلی؛ بدون تماشاگر
داور: اشکان خورشیدی؛ کمک ها: محمد راهی و محسن رحیم پور

اخطار: صادق محرمی 25 از ملوان
گل: میلاد غریبی (8)، رضا ناصحی (80) برای پدیده، محسن یوسفی (9)و(50) برای ملوان

ملوان: ایمان صادقی، ابوالحسن جعفری، عزت الله پورغاز، احمد آهی، صادق محمدی(66 کنعانی)، سعید یوسف‌زاده، مازیار زارع، پژمان نوری، صادق محرمی، جلال رافخایی و محسن یوسفی
سرمربی: اسلوبودان مسیلوویچ

پدیده: مجتبی روشنگر، مسعود نظرزاده، میلان یوانوویچ، ایگور پراهیچ، رضا ناصحی، محمد نژاد مهدی(57 علی چوپانی)، زوران کنزوویچ، اکبر صادقی، میلاد غریبی، مهدی خیری(57 بهادر نسیم‌اف) و عباس محمد رضایی(63 کیوان امرایی)
سرمربی : علیرضا مرزبان

شرح گل‌ها:
1-0 (پدیده): میلاد غریبی در گوشه محوطه جریمه ملوان صاحب توپ شد و ضربه اش را دور از دست صادقی وارد دروازه این تیم کرد و پدیده را جلو انداخت.


1-1 (ملوان): در حالی که پدیده ای ها در شادی گل خود بودند، مازیار زارع توپ را به شکل چیپ برای عزیز معبودی فرستاد و سانتر این بازیکن را محسن یوسفی به زیبایی وارد دروازه پدیده کرد.


1-2 (ملوان): جلال رافخایی با نفوذ به محوطه جریمه پدیده و پاس رو به بیرون خود، محسن یوسفی را صاحب توپ کرد تا این بازیکن دومین گل خود و ملوان را رقم بزند و تیمش را پیش بیندازد.


2-2 (پدیده): پدیده ای ها که بعد از عقب افتادن از ملوان حلقه محاصره شان را روی دروازه این تنگ کرده بودند در نهایت در دقیقه 81 توسط رضا ناصحی به گل رسیدند. سانتر از جناح راست پدیده ای ها با ضربه سر مهاجم این تیم گل تساوی را برای شاگردان مرزبان رقم زد.

شرح بازی در نیمه اول:
ملوان که با شروع نیم فصل و جذب پژمان نوری به دنبال جدایی از قعر جدول است در همان ابتدای بازی غافلگیر شد و پدیده ای ها با گل غریبی جلو افتادند. اما ملوان با حضور مازیار و نوری و اکبر صادقی آماده توانستند خیلی زود گل خورده را توسط یوسفی پاسخ دهند. تیم مسیلوویچ که به نظر می رسد در عمق خط دفاع با مشکلات زیادی روبرو است بارها به بازیکنان پدیده فرصت داد و البته روی شوت های بازیکنان خود برای به دست آوردن نتیجه در این بازی حساب ویژه ای باز کرده است.


نیمه اول این دیدار در نهایت با گلی که میلاد غریبی برای پدیده و محسن یوسفی برای ملوان زد با تساوی به پایان رسید و دو تیم خود را مهیای 45 دقیقه دوم کردند.

دقایق حساس:
دقیقه 2: پدیده ای ها در محوطه جریمه صاحب توپ شدند و در حالی که مدافعان ملوان جا مانده بودند در نهایت توپ را به کرنر فرستادند و در ادامه ضربه کرنر پدیده ای ها را با ضربه پشت پا بازیکن این به ایمان صادقی رسید.


دقیقه 14: پژمان نوری که در میانه میدان برای ملوان به میدان می رفت ضربه راه دورش را به سمت دروازه پدیده شلیک کرد که توپ با اختلاف کم به بیرون رفت.


دقیقه 16: بار دیگر سانتر صادق محمدی را محسن یوسفی تاثیر گذاشت که ضربه سر بازیکن ملوان را روشنگر به راحتی دفع کرد.


دقیقه 20: جلال رافخایی در گوشه محوطه جریمه پدیده صاحب توپ شد و در حالی که یک مدافع برای او مزاحمت ایجاد کرده بود شوتش را با اختلاف به بیرون زد.


دقیقه 23: ابولحسن جعفری یک گل را برای ملوان خرید؛ مدافع ملوانی ها در حالی که ایمان صادقی از دروازه اش خارج شده بود ضربه مهاجم پدیده را از روی خط بیرون آورد.


دقیقه 24: شوت راه دور مهاجم ملوان را روشنگر از گوشه دروازه به کرنر فرستاد.


دقیقه 29: پدیده که در این بازی قلب دفاع ملوان را نشانه گرفته بود بار دیگر از این منطقه صاحب توپ شد و میلادغریبی ضربه اش را به سمت انزلی چی ها روانه کرد که توپ بعد از برخورد با مدافع این تیم به کرنر رفت.


دقیقه 70: پدیده ای ها که بعد از عقب افتادن از ملوان، فشارشان روی دروازه این تیم را افزایش داده بودند، روی ضربه سر نسیم اف ، ایمان صادقی را به زحمت انداختند که گلر ملوان توپ را به کرنر فرستاد.


دقیقه 73: کیوان امرایی درون محوطه جریمه ملوان صاحب توپ شد و ضربه اش را به سمت دروازه صادقی زد که با فاصله کم به بیرون رفت.


دقیقه 78: ملوان روی ضد حمله و توسط پژمان نوری صاحب توپ شد و پاسش را درون محوطه جریمه فرستاد و طی یک رفت و برگشت توپ به خود نوری رسید که ضربه اش بعد از برخورد با مدافع پدیده برگشت داده شد.

حاشیه ها:
* پژمان نوری که بعد از مدت ها دوری از انزلی با جدایی از استقلال به ملوان بازگشت، با پیراهن شماره هشت در ترکیب اصلی به میدان رفت.


* در ابتدای بازی بازیکنان دو تیم به احترام درگذشت یکی از قدیمی‌ترین هواداران ملوان یک دقیقه سکوت کردند.


* بار دیگر حاشیه روی نیمکت ملوان و مسیلوویچی که از دست بازیکنانش به شدت شاکی بود. سرمربی ملوان بار دیگر و در اواسط نیمه اول از دست مترجم تیمش شاکی بود و روی نیمکت از اسدی خواست خیلی زود و دقیق نکات مورد نظرش را به بازیکنان منتقل کند.


* در ابتدای نیمه دوم داور و کمک داور این دیدار به تورهای دروازه ورزشگاه تختی ایراد گرفتند و به دلیل پارگی و خرابی تور دروازه و رفع این مشکل دقایقی نیمه دوم این دیدار به تاخیر افتاد.


----------------------------------


فولاد و تراکتورسازي همسايه شدند/  فولاد 3 - تراکتورسازي 2؛ روز خوب اسکوچيچ

فولاد با پيروزي مقابل تراکتورسازي در اهواز 28 امتيازي شد و در همسايگي تراکتور و پايين تر از نفت صدرنشين جاي گرفت.

به گزارش ورزش سه، اسکوچیچ در حالی که با مشکل سربازی و محرومیت بازیکنانش دست و پنجه نرم می کرد، بازهم موفق نشان داد و توانست تراکتورسازی را مغلوب کند.

هفته شانزدهم لیگ برتر، ورزشگاه: تختی اهواز،تماشاچی: 10هزار نفر
داور:تورج حق وردی، کمک ها: حسین طالقانی، اسد حاج محمدی

اخطار: شاهین ثاقبی 16، محسن دلیر 50، سامان نریمان جهان 64، سعید آقایی 70، از تراکتورسازی؛ بهمن کامل 54 از فولاد

گل‌ها: ادینیو (4)(55) تراکتورسازی؛ آلویز نانگ (34)، مهرداد جماعتی (13)و(60) فولاد

فولاد: ارشاد یوسفی، حکیم نثاری، امید خالدی، مهرداد جماعتی، یوسف وکیا، مهدی بدرلو، بهمن کامل، اسماعیل شریفات(87 ایمان موسوی)، ساسان انصاری، الویس نانگ و علی سینا ربانی(86 رضا احمدی)
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

تراکتورسازی: حامد لک (67 داوود نوشی صوفیانی)، مهرداد بایرامی، حبیب گردانی، احمد کامدار، سامان نریمان جهان، شاهین ثاقبی، شهریار شیروند، فریدبهزادی کریمی، پیمان کشاورز، محسن دلیر و ادینیو
سرمربی: رسول خطیبی

شرح بازی:
بازی با گل تراکتور آغاز شد اما در نهایت این تیم روی اشتباهات فردی دروازه بانش و مدافعان نتیجه را واگذار کرد. امروز فولادی ها حملات زیادی داشتند و با انگیزه در زمین کار کردند بازیکنان این تیم بعد از هر بار گل خوردن موفق شدند گل برتری بزنند و دوئل خطیبی و دراگان را مربی صرب برد. در این بازی حامد لک اشتباهات وحشتناکی داشت و به همین دلیل خطیبی او را از زمین بیرون کشید و نوشی صوفیانی را جایگزین او کرد. تراکتور در این بازی موقعیت ها را هدر داد و در زمین سر در گم کار می کرد و در نهایت هم نتیجه را واگذار کرد.

شرح گل‌ها :
0-1(تراکتورسازی): بدرلو بازیکن فولاد اشتباه کرد که نریمان جهان صاحب توپ شد و به ادینهو پاس داد که او پشت محوطه جریمه چرخید و گل زد.


1-1(فولاد خوزستان) ساسان انصاری از سمت راست نفوذ کرد و شوت زد که با اشتباه مسلم حامد لک و دفع اشتباه او مهرداد جماعتی دروازه تیم فوتبال تراکتورسازی را باز کرد.
2-1(فولاد)پاس در عمق شریفات به نانگ رسید و با ضربه روی پا توپ را درون دروازه جای داد.


(2-2)(تراکتورسازی)بهمن کامل پشت محوطه جریمه خطا کرد که داور برای تراکتور ضربه کاشته اعلام کرد. ادینهو با شوت سرکش گل زد.


(3-2)(فولاد خوزستان) خالدی توپ را ارسال کرد که مهرداد جماعتی روی سر لک ضربه سر زد و با اشتباه دوباره لک توپ وارد دروازه شد.

حاشیه‌های بازی:
*سروش رفیعی و چاگو که نمی توانند برای فولاد بازی کنند و به همین خاطر از روی سکوها بازی را تماشا کردند.


* بلیت فروشی امروز انجام نشد و تماشای این بازی رایگان بود و هواداران هم از این بازی استقبال خوبی کردند.


*پس از اینکه ادینیو گل زد،دراگان اسکوچیچ به شدت به عملکرد بازیکنانش معترض شد و حتی به داخل زمین رفت تا اعتراضش را بیان کند.


*در دقیقه 6،بین ادینیو و ساسان انصاری درگیری به وجود آمد که با وساطت سایر بازیکنان درگیری ختم به خیر شد.


*لیست بازیکنان فولاد برای این بازی به 18 نفر نرسیده است و فولاد با 17 بازیکن به مصاف تراکتور رفت.


*بختیار رحمانی و شهاب کرمی هم روی سکوها حضور دارند و هواداران هم آنها را تشویق کردند.


*هواداران حاضر در ورزشگاه بنری در حمایت ازایوب والی بازیکن دوپینگی در ورزشگاه نصب کردند.


*مسعود مرادی ناظر بازی در ورزشگاه اعلام کرد که سروش سعیدی می توانسته برای فولاد بازی کند و یک ساعت قبل از بازی این خبر را به فولادی ها دادند.


*در نیمه دوم داور به تورج حق وردی قصد داشت به محسن دلیر کارت زرد نشان دهد که کارت نداشت و از داور چهارم کارت گرفت.

دقایق حساس:
دقیقه 10: اسماعیل شریفات به نانگ پاس داد که لک شوت او را به کرنر زد.


دقیقه 41: خالدی در محوطه جریمه با ضربه سر به جماعتی پاس داد که این بازیکن توپ را از فاصله 6 قدم بیرون زد.


دقیقه 72: اسماعیل شریفات نفوذ کرد که نوشی صوفیانی در همین صحنه زمین خورد و شریفات دروازه خالی را گل نکرد.
اخبار ورزشی - ورزش 3

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------