توافق پرسپولیس با بازیکن سایپا قطعی شد



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - دو گزینه برای پرداخت هزینه؛
توافق پرسپولیس با بازیکن سایپا قطعی شد

پرسپولیس برای انتقال مدافع سایپا دو گزینه پیش رو دارد: 250 میلیون تومان یا 200 میلیون همراه با دو بازیکن جوان.

مشکلات پرسپولیس در دفاع راست به قدری زیاد بود که حتی جذب مهدی جعفرپور هم نتوانست گره از کار درخشان باز کند.

سرمربی پرسپولیس که این دغدغه را همیشه در ذهن داشت سراغ بازیکنی جدید رفت. ابتدا محمد ایران پوریان از تراکتورسازی و بعد یوسف وکیا و البته بابک حاتمی.

برای اولی، تراکتورسازی رضایتنامه نداد. از همان ابتدا مخالفت خود را با انتقال ایران پوریان اعلام کرد تا داستان حضور او در پرسپولیس به یک داستان بی سرانجام تبدیل شود.

بعد از ایران پوریان، نوبت به یوسف وکیا رسید. درخشان این مدافع راست 21 ساله فولاد را در ذهن داشت و بازی‌هایش را زیر نظر. او را پسندید اما بحث‌های ادامه‌دار فایل صوتی و تماس سرمربی پرسپولیس با او در کنار مشکلات کمبود بازیکن در فولاد باعث شد تا انتقال وکیا به پرسپولیس زودتر از حد تصور منتفی شود.

بابک حاتمی سومین دفاع راستی بود که درخشان رویش دست گذاشت. برای او پیغام فرستاد و البته این بار به باشگاهش هم نامه زد. سایپا از بابک حاتمی در مورد جدایی‌اش پرسید و وقتی او را راضی به حضور در پرسپولیس دید مذاکرات خود را با سرخ‌ها آغاز کرد.

در همین حال استقلال هم برای جذب حاتمی اقدام و سایه به سایه پرسپولیس حرکت می‌کرد. مذاکره بعد از چند روز رفت و آمد به توافق نزدیک شد.

دو گزینه روی میز آمد. اولی 250 میلیون پول نقد و دومی 200 میلیون به علاوه حضور دو بازیکن جوان پرسپولیس در سایپا. پرسپولیس می‌تواند یکی از این گزینه‌ها را انتخاب کند که به نظر گزینه دوم را برمی‌گزیند.

بر همین اساس باید گفت کار انتقال بابک حاتمی به پرسپولیس تمام شده و او از بازی هفته هفدهم و در صورت ثبت قرارداد می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند.

او که از استقلال هم پیشنهاد داشت، پرسپولیس را انتخاب کرد تا به دغدغه‌های درخشان در سمت راست خط دفاعی پایان بدهد. باید دید آیا حاتمی در پرسپولیس موفق می‌شود یا اینکه او هم نمی‌تواند مشکلات دفاع راست این تیم پرطرفدار را حل کند؟
اخبار ورزشی - ایران ورزشی

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------