قلعه‌نویی:فدراسیون فوتبال جزیره‌ای اداره می‌شود



اخبار,اخبار ورزشی ,امیر قلعه‌نویی

 

اخبار ورزشی - می‌خواهند من را حذف کنند تا شخص مورد نظرشان با آنها هماهنگ باشد
قلعه‌نویی:فدراسیون فوتبال جزیره‌ای اداره می‌شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: حکم‌ها علیه من مثل فیلم‌های قبل از انقلاب است. در همه این حکم‌ها یک جلسه محروم می‌شوم و سه میلیون جریمه.

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی صبح امروز در گفت‌وگو با رادیو جوان درباره نظرسنجی که برای وی گذاشته شده بود و درنهایت مردم با ٥٣ درصد به ابقای وی رأی دادند، گفت: اولا از آنهایی که به نفع و علیه من رأی دادند تشکر می‌کنم، ولی من یک سوال از شما دارم، مگر ما چندم جدول هستیم که این نظرسنجی را گذاشتید؟

وی درباره اینکه به هر حال استقلال در دربی شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت، گفت: کارشناسان نود نشان دادند که گل اول پرسپولیس آفساید بوده و شما باید بدانید یک سوت اشتباه در دربی سرنوشت یک عده آدم را عوض می‌کند. جالب این است که آقای عسگری به داور دربی نمره قبولی داده است.

سرمربی تیم استقلال با اشاره به برنامه روز گذشته ورزش و مردم نیز گفت: شما دیروز دیدید مسئول قانونگذار فدراسیون فوتبال نمی‌داند چرا حکم بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن لغو شده است؟ آیا کسی سوال کرد چرا ما با تراکتورسازی مقابل تماشاگران‌شان بازی کردیم؟ چرا در فدراسیون این اتفاق‌ها می‌افتد‏، نمی‌دانم.

وی افزود: وقتی قانونگذار تخلف می‌کند، چه کسی باید رسیدگی کند؟ من از شما خواهش می‌کنم روی دو مساله زوم کنید، اول دوپینگ و دوم بحث نظارت بر داوری‌ها. آقایان در کمیته انضباطی بعد از دربی برای من حکم محرومیت یک جلسه‌ای داده‌اند و جالب اینجاست که تخلف من را هیچ کس ندیده، به جز آقای حسن‌زاده. مشکلات فوتبال ما این مسائل است، نه چیز دیگر.

به گزارش فارس، سرمربی تیم استقلال تاکید کرد: من از آقای تاج می‌خواهم به بحث دوپینگ و داوری ورود کند که فوتبال ما از این مساله ضربه نخورده. اتفاقا در مصاحبه‌ام چند کد داده‌ام و اشاره‌هایی داشتم که فدراسیون فوتبال جزیره‌ای دنبال می‌شود و چند نفر هستند که بخواهند آرا را برگردانند، هر چند ما یک کمیته استیناف داریم که بسیار عدالت‌محور است و عدالتخواه، اما یادتان باشد ما در این پنجاه روز تعطیلی به دنبال حق و حقوق خودمان هستیم و این مسائل را به کمیسیون اصل نود می‌کشانیم.

قلعه‌نویی در ادامه صحبت‌های خود گفت: در تاریخ ایران اولین تیمی که امتیاز از آن کسر می‌شود، تیم امیر قلعه‌نویی است. تیم من باید برای اولین‌بار به شهر دورود برود که این هم برایم افتخار است و دیدید که برای اولین‌بار مقابل تیمی محروم از تماشاگر بازی کردیم که دقیقه ٩٠ حکمش برگشت.

وی تاکید کرد: چرا برای دفعات گذشته این کار را نکردید و فقط در مورد تیم من این اتفاقات رخ می‌دهد؟ تاج از روزی که به سازمان لیگ آمده، نظم و انضباط را حاکم کرده، ولی تا زمانی که اتحادیه تشکیل نشود، قدرت‌های فدراسیون همین گونه روی همه چیز اعمال نفوذ می‌کنند. اینها روشش‌شان این است که امیر قلعه‌نویی را حذف کنند و شخصی را به استقلال بیاورند که با خود آقایان هماهنگ باشد. من زبانم تلخ است و به همین دلیل آقایان این‌گونه حرف‌ها را مطرح می‌کنند.

قلعه‌نویی ادامه داد: شما با آقای بهروان تماس بگیرید که روز دربی من فقط یک تذکر به عمران‌زاده دادم. در آن همه هیاهو صدای من را آقای حسن‌زاده شنیده، ولی داور بازی جهانبازی چیزی متوجه نشده است. البته من به علی کفاشیان ارادت دارم و می‌دانم که اصفهانیان برای جامعه داوری ما زحمت می‌کشد و داوران ما پاک هستند، ولی خیلی از مواقع حق ما ضایع شده است. به نظر شما چرا یحیی گل‌محمدی نباید در بازی با استقلال روی نیمکت تیمش باشد؟ آقایان ٣٠ حکم علیه من دادند که مثل فیلم‌های قبل از انقلاب است، در همه حکم‌ها یک جلسه محرومیت و سه میلیون جریمه شده‌ام. جا دارد یادی از شاه‌حسینی و شریفی کنیم که آقایان با صداقت کار می‌کردند، ولی دوستان بدانند این پست‌ها ماندنی نیست.

وی در پایان در خصوص تیموریان و بحث ماندش در استقلال گفت:بحث آندو فرق می کند. او باید خواسته هایش را مکتوب ارائه کند و ما هم باید شرایط باشگاه را در نظر بگیریم.اگر تیموریان دوست ندارد که در استقلال بماند باید مذاکره کنیم ولی من دوست دارم او در استقلال بماند و آندویی بازی کند.
اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------