آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

اخبار داغ نقل و انتقالاتی استقلال/ نام بازیکنان اصلی مدنظر قلعه‌نویی مشخص شدند



اخبار,اخبار ورزشی ,امیر قلعه‌نویی

 

خبار ورزشی - صادق پور خبر داد؛
اخبار داغ نقل و انتقالاتی استقلال/ نام بازیکنان اصلی مدنظر قلعه‌نویی مشخص شدند

عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال با بیان اینکه قلعه‌نویی لیست بازیکنان خود را به صورت مکتوب ارائه نداده، گفت: تا این لحظه سرمربی استقلال صحبتی درباره لیست مازاد انجام نداده است.

 رضا صادق‌پور درباره لیست امیر قلعه‌نویی برای جذب بازیکن جدید گفت: با توجه به سفر افشارزاده به عربستان، هنوز قلعه‌نویی به صورت مکتوب لیست خود را تحویل باشگاه نداده اما به صورت شفاهی اولویت خود را جذب میلاد نوری و بابک حاتمی اعلام کرده است. امروز کمیته نقل و انتقالات جلسه‌ای برگزار می‌کند تا به بررسی گزینه‌های قلعه‌نویی پرداخته و پس از جمع‌بندی، نتیجه را در اختیار افشارزاده و هیئت مدیره قرار دهد.

وی با بیان اینکه مذاکرات مستقیم با نوری و حاتمی انجام نشده است، تصریح کرد: همانطور که گفتم تنها گزینه‌های قلعه‌نویی در حال حاضر این دو بازیکن هستند و بازیکن جدیدی به ما معرفی نشده است. تا این لحظه نیز قلعه‌نویی صحبتی درباره لیست مازاد نکرده و بازیکنی هم درخواست جدایی نداده است.

عضو هیئت مدیره استقلال در مورد وضعیت آندرانیک تیموریان خاطرنشان کرد: فردا (یک‌شنبه) در جلسه هیئت مدیره وضعیت تیموریان مشخص خواهد شد. تیموریان شخصیت فنی بالایی دارد و برای ما مورد احترام است. فکر نمی‌کنم او به باشگاه بیاید چون قرار شد که در جلسه هیئت مدیره به آن بپردازیم.

صادق‌پور با اشاره به مشکلات استقلال گفت: در دورانی قرار داریم که بحث خصوصی‌سازی در پیش است و باید حساب‌های مالی شفاف باشد. کوچکترین لغزش باعث بروز مشکلات می‌شود و شرایط را پیچیده می‌کند. من این دوران را دوران سختی می‌دانم و از همه مهم‌تر باید تلاش کرد که در پایان فصل با نتایجی که استقلال کسب می‌کند، هواداران خوشحال و راضی باشند.
اخبار ورزشی - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------