جدی ترین گزینه خرید پرسپولیس مشخص شد



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - هرطور شده پرسپولیس را می خرم؛
جدی ترین گزینه خرید پرسپولیس مشخص شد

ماجراي واگذاري سهام پرسپوليس يکي از اصلي‌ترين موضوعات مربوط به اين باشگاه باسابقه و مردمي است.

هرچند قرار بود روز گذشته سازمان خصوصي‌سازي رقم پايه دو باشگاه سرخابي‌ها براي ورود به مزايده را اعلام کنند که در نهايت اين اتفاق رخ نداد اما با اين تفاسير بحث پرداختن به مالک آتي اين دو باشگاه در نوع خود جالب توجه است.

گفتنی است از چندي پيش شايعه شده بود که حميدرضا سياسي براي خريد سهام پرسپوليس خيز برداشته است. اما مديرعامل سرخپوشان هر بار که اين بحث مطرح مي‌شد به طور کلي آن را تکذيب مي‌کرد اما سياسي روز گذشته در گفت‌وگو با نود عنوان کرد که خبر خريد پرسپوليس توسط او صحت دارد!‌

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به شرايط مدنظر خود در اين رابطه گفت: «بله مي‌خواهم پرسپوليس را بخرم. حتي اگر قيمت خيلي بالا باشد اما شرايط مساعد باشد، قطعا اين کار را انجام خواهم داد. اما در عين حال اگر قيمت پايين باشد اما شرايطي که مدنظرم است نامناسب باشد، هرگز براي خريد اقدام نمي‌کنم.»

سياسي که ترجيح داد بيش از اين در مورد گام بلندش براي خريد پرسپوليس حرفي نزند با اشاره به شرايط کادرفني پرسپوليس پس از شکست مقابل ذوب‌آهن گفت: «هوادار برايش نتيجه مهم است و هرکسي بتواند نتيجه بگيرد مي‌تواند اين راه را ادامه دهد و کسي که نتيجه نگيرد بهتر است خودش کنار برود تا با هجمه هواداران روبه‌رو نشود».

مديرعامل پرسپوليس در مورد عدم استفاده درخشان از جعفرپور به دليل نحوه جذب اين بازيکن نيز افزود: «من و درخشان اين بحث‌ها را با هم نداريم، مطمئنا اگر اين بازيکن خوب باشد و آماده درخشان از او استفاده مي‌کند، اگر هم غير از اين باشد باز خود کادرفني در مورد او تصميم‌گيري خواهد کرد.»
اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------