شش امتیاز از پرسپولیس کسر می‌شود؟



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - هاشمیان شاکی جدید پرسپولیس
شش امتیاز از پرسپولیس کسر می‌شود؟

وحید هاشمیان جدیدترین طلبکار پرسپولیس است که توانسته علیه این تیم حکم بگیرد.

به گزارش خبرآنلاین، درباره وحید هاشمیان آخرین چیزی که به ذهن می‌رسد، جنجال است... وحید چه آن زمان که در اوج فوتبالش بود و چه حالا که به فکر مربیگری است،‌ همیشه تلاش کرده دور از حاشیه و جنجال باشد اما حالا ناخواسته امکان دارد در متن یک جنجال بزرگ قرار بگیرد.
 
وحيد هاشميان بابت طلب خود از پرسپوليس شكايت كرده و حكم كسر 6 امتياز را هم گرفته اما از آنجايي كه دوست ندارد جنجال درست كند، موضوع را رسانه‌اي نكرده و از مديران پرسپوليس خواسته طلب او را بپردازند.
 
اگر پرسپوليس ظرف روزهاي آينده بدهي‌اش به هاشميان را پرداخت نكند، وحيد مي‌تواند حكم كسر 6 امتياز از پرسپوليس را به جريان بيندازد اما مهدي خواجه‌وند، سخنگوي باشگاه پرسپوليس می گوید: «شکایت وحید به فیفا نبوده است. او همین جا و از طریق کمیته انضباطی خودمان برای طلبی که از دوره مدیریت قبلی داشته شکایت کرده است. کمیته انضباطی بعد از بررسی پرونده، رای به نفع او داده و ما موظفیم این بدهی را پرداخت کنیم. نه وحید کسی است که این مشکل را از طریق دیگری پیگیری کند و نه ما کسانی هستیم که رای را نپذیزیم. از او زمان گرفتیم تا بتوانیم مشکل را بزودی حل کنیم.»

البته ماجرای کسر 6 امتیاز را یکی از مسئولان عالیرتبه تیم در تماس هایش با مدیران پیشین تیم گفته و از آنها برای نحوه برخوردشان با یکی از آرامترین و با اخلاق ترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس گلایه کرده بود.  ماجراي هاشميان و پرسپوليس به آن دوراني برمي‌گردد كه وحيد از پرسپوليس جدا شد. روزي كه وحيد با پرسپوليس به توافق نرسيد و از اين تيم رفت، همه مي‌دانستند بخش عمده‌اي از مبلغ قراردادش با پرسپوليس را نگرفته است اما وحيد از آنجايي كه اصلاً اهل جنجال نيست، بي‌سروصدا به ديدار مسئولان وقت باشگاه رفت. آن زمان هاشميان 320 ميليون تومان از پرسپوليس طلب داشت اما به او گفتند شما فقط صد و چند ميليون طلب داري.

می گویند سعید شیرینی به هاشميان گفته بود: «مابقي مبلغ را جريمه شده‌اي» كه اين جمله با اعتراض وحيد مواجه شد و جالب اينجاست كه به وحيد پيشنهاد دادند يك نامه درخواست بخشش براي مديرعامل بنويسد تا طلب خود را تمام و كمال بگيرد. گويا اين پيشنهاد به وحيد «بر» خورده و او ترجيح داده كارش را به جاي خواهش و التماس (!) از طريق قانون پيگيري كند. البته شیرینی این خاطره را به کلی رد می کند و می گوید: «این چیزی که می گویید را اصلا یادم نمی آید. او برای تسویه حساب پیش عاشوری رفته. وحید بازیکن با اخلاقی است. بعید می دانم که از پرسپولیس شکایت کرده باشد!»
 
حالا قانون مي‌گويد پرسپوليس بايد طلب ‌هاشميان را تمام و كمال بپردازد. هاشميان اصلاً دوست نداشت اين موضوع رسانه‌اي شود اما اين خبر درز پيدا كرد و حالا بايد منتظر واكنش‌ها ماند!

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------