آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

افشاگری های جدید داوری؛ احمدی نژاد اجازه داد دایی سرمربی پرسپولیس شود



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - افشاگری های جدید داوری؛
احمدی نژاد اجازه داد دایی سرمربی پرسپولیس شود

مشاور ارشد رئیس جمهور سابق گفت: «اگر رئیس‌جمهور مخالف سرمربیگری یک نفر در تیم‌های محبوب پایتخت باشد کافیست در این باره یک تماس تلفنی بگیرد تا فرد مورد نظر را برکنار کنند.»

عبدالرضا داوری جزو مشاورین خاص احمدی‌نژاد بود که در حلقه اول نزدیکان رئیس‌جمهور سابق قرار می‌گرفت.

وی برخی ناگفته‌های ورزشی دوران ریاست جمهوری احمدی‌نژاد را با ما در میان گذاشت. مصاحبه‌اش را بخوانید:

* شما از ارتباط نزدیک فرهاد مجیدی با احمدی‌نژاد اطلاع داشتید؟
- باور کنید این موضوع به فرهاد مجیدی اختصاص نداشت. رئیس جمهور سابق به دلیل علاقه زیادی که به فوتبال و در کل ورزشکاران داشت همیشه پذیرای اهالی ورزش بود. بسیاری از پیشکسوتان و قهرمانان رشته‌های مختلف در ملاقات‌های مردمی احمدی‌نژاد به دفتر رئیس‌جمهور می‌آمدند و سر فرصت درخصوص مشکلات ورزش ما با احمدی‌نژاد صحبت می‌کردند.

* ولی ظاهرا ارتباط فرهاد مجیدی با احمدی‌نژاد به گونه‌ دیگری بوده؟
- کتمان نمی‌کنم که فرهاد مجیدی جزو بازیکنان مورد علاقه رئیس‌جمهور سابق بود و احمدی‌نژاد از شیوه بازی وی خیلی خوشش می‌آمد.

* احمدی‌نژاد در دوران جوانی بازیکن کدام تیم بوده؟
- رئیس‌جمهور سابق فوروارد تیم دانشگاه علم و صنعت بود و اتفاقا خیلی هم خوب فوتبال بازی می‌کرد.

* چندی پیش علی دایی در مصاحبه با تلویزیون گفت باعث افتخارم است که دفعه اول توسط احمدی‌نژاد برکنار شدم و حالا وزیر باعث برکناری‌ام شده؟
- فکر نمی‌کنم احمدی‌نژاد بابت این اظهارات از علی دایی گلایه‌ای داشته باشد چون قطعا وی درک می‌کند وقتی یک قهرمان ملی را با این شیوه نامناسب از سرمربیگری پرسپولیس برکنار می‌کنند طبعا در یک اقدام واکنشی اینچنین اظهارنظری خواهد داشت. اما خود دایی بهتر از هر کس دیگری می‌داند اگر احمدی‌نژاد مخالف وی بود هرگز نمی‌گذاشت وی سرمربی یکی از محبوب‌ترین تیم‌های فوتبال ایران شود. قبول دارید که اگر رئیس‌جمهور مخالف سرمربیگری یک نفر در تیم‌های محبوب پایتخت باشد کافیست در این باره یک تماس تلفنی بگیرد تا فرد مورد نظر را برکنار کنند حالا چه برسد به اینکه کسی بخواهد سمتی را برعهده بگیرد و رئیس‌جمهور مخالف آن باشد. ممانعت از سمت گرفتن هر مربی برای رئیس‌جمهور چقدر کار دارد؟!

* اتفاقا به مورد خوبی اشاره کردید، دادکان هم مدعی بود در هواپیمای بازگشت از آلمان به ایران توسط احمدی‌نژاد برکنار شده است؟
- دادکان جزو مدیرانی نبود که احمدی‌نژاد مخالف شیوه مدیریتی‌اش در فدراسیون فوتبال باشد به همین خاطر فکر می‌کنم در این باره واقعیت امر گفته نشد. اگر این حرف را در مورد کفاشیان می‌زدند من می‌پذیرفتم چون می‌دانم احمدی‌نژاد به شیوه مدیریتی وی در فدراسیون فوتبال اعتقادی نداشت ولی با این وجود به ساختار فوتبال و استقلال فدراسیون احترام گذاشت و هیچ وقت سعی نکرد کفاشیان را از ریاست فدراسیون فوتبال برکنار کند.

* صحت دارد که احمدی‌نژاد استقلالی بوده است؟
- راستش خودم هیچ‌وقت در این باره با ایشان صحبت نکردم. فقط از اطرافیان و نزدیکان وی می‌شنیدم احمدی‌نژاد استقلالی است و نتایج این تیم را با حساسیت تعقیب می‌کند.

* اراده رئیس‌جمهور سابق تا چه حد بر خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس بود و تا چه حد این موضوع را تعقیب می‌کردند؟
- در این مورد می‌خواهید حقیقت را بشنوید؟!

* قطعا؟
- پس از قول من بنویسید این دولت هم در نهایت استقلال و پرسپولیس را به بخش خصوصی واگذار نمی‌کند تا زمانی که نگاه امنیتی از روی فوتبال کشور برداشته نشود استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار نخواهند شد.
اخبار ورزشی - روزنامه نود

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------