آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

واکنش تند سپاهان نسبت به حضور بازیکن این تیم در لیست استقلال



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال سپاهان

 

اخبار ورزشی - در صحبت های خوروش مطرح شد؛
واکنش تند سپاهان نسبت به حضور بازیکن این تیم در لیست استقلال

سرپرست سپاهان گفت: «رسول نویدکیا بازیکنی است که کادرفنی به او در نیم فصل دوم احتیاج دارد.»

رسول خوروش در رابطه با قرار گرفتن نام رسول نویدکیا در لیست خرید استقلال اظهار داشت: «تا به حال هیچ صحبتی با باشگاه سپاهان درباره رسول نویدکیا و یا هیچ بازیکن دیگری از سوی باشگاه استقلال انجام نشده است. شاید ما هم خیلی از بازیکنان را بخواهیم اما اینکه در رسانه ها نام این بازیکنان اعلام شود، اصلا صحیح نیست. شاید آنها برنامه ای دارند و یا اینکه با خود بازیکن صحبت کردند که نامش را در لیست خریدشان گذاشته اند.»

وی ادامه داد: «مثلا درباره آندرانیک تیموریان بارها از ما سوال شده که او را می خواهید اما هر بار گفته ایم که تا زمانی که با باشگاه استقلال قرارداد دارد، نمی توانیم در خصوص آن صحبت کنیم. سپاهان لیست مازاد ندارد و رسول نویدکیا نیز بازیکنی است که کادرفنی به او در نیم فصل دوم احتیاج دارد.»

سرپرست سپاهان در رابطه با وضعیت نقل و انتقالات این تیم گفت: «فرصت برای نقل و انتقالات زیاد است. فعلا به بازی هفته هفدهم مقابل گسترش فولاد فکر می کنیم و سپس وارد بحث جذب بازیکن می شویم. تا 7 دی برای بازیکنان داخلی وقت داریم و بعد از آن نیز می توانیم بازیکنان خارجی جذب کنیم.»

خوروش در پایان با اشاره به برنامه های سپاهان برای تعطیلات لیگ خاطرنشان کرد: «بعد از دیدار با گسترش فولاد 10 روز تمرینات تعطیل خواهد بود. سپس 5 روز در اصفهان تمرین خواهیم کرد و احتمالا یک اردوی 10 روزه در کیش خواهیم داشت.»
اخبار ورزشی - کاپ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------