آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

اختلاف حساب عجیب تیموریان با استقلال



اخبار,اخبار ورزشی ,آندو تیموریان

 

اخبار ورزشی - طلبت را ببخش و برو؛
اختلاف حساب عجیب تیموریان با استقلال

استقلال و تیموریان اختلاف حسابی به اندازه 900 میلیون تومان تا نیم فصل دارند که استقلال می خواهد آندو از این طلب بگذرد و بعد از استقلال برود!

به گزارش مهر، ماجرای آندو تیموریان با استقلال از پیچیدگی های خاصی برخوردار شده و مسایل فنی و اخلاقی و مالی در جدایی آندو از این باشگاه دخیل شده است. نکته اینجاست که باشگاه استقلال می کوشد تا از قبل جدایی تیموریان از استقلال درآمدزایی هم داشته باشد و البته حقوق عقب مانده تیموریان را هم پرداخت نکند.

تا این لحظه البته تیموریان به این نوع جدایی تن در نداده و البته گزینه معاوضه با محسن مسلمان را هم رد کرده است. او می خواهد خودش تیم آینده اش را انتخاب کند و به دور از حاشیه های لیدرها و هیاهوی استقلال فوتبال خودش را ادامه بدهد اما فعلا هیچ هماهنگی در این رابطه وجود ندارد و طرفین به توافقی دست پیدا نکرده اند.

تیموریان ظاهرا یک میلیارد و صد میلیون  از باشگاه استقلال تا نیم فصل طلب داشته که تاکنون تنها دویست میلیون آن را گرفته و تنها در صورتی ممکن است چنین سخاوتمندانه حاتم طایی شود که باشگاه آینده اش این مبلغ را به جای استقلال پرداخت کند که این هم بعید و عجیب است. تنها پرسش باقی مانده در این میان آن است که مبلغ قرارداد تیموریان با استقلال چقدر بوده که تا نیم فصلش می شود یک میلیارد و صد میلیون تومان؟  
اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------