آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

پرسپوليس 1 - فولاد 2، باز هم اشتباه مکاني



اخبار,اخبار ورزشی ,بازی پرسپوليس و فولاد

 

اخبار ورزشی - فولاد بدون ستاره هم مي‌برد
پرسپوليس 1 - فولاد 2، باز هم اشتباه مکاني

ديدار پرسپوليس و فولاد در نهايت با نتيجه 2-1 به سود فولاد به پايان رسيد.

به گزارش ورزش سه، با گزارش زنده این دیدار با ما همراه باشید.

هفته هفدهم لیگ برتر،ورزشگاه آزادی ،بدون تماشاچی
داور: مهدی سیدعلی، کمک ها:محمدرضا ابوالفضلی، علیرضا ایلدروم

اخطار: مساریچ (22)، شریفات (28)، امید خالدی (36) از فولاد
اخراج: مساریچ (94)
گل‌ها: محسن بنگر(ثانیه 45) گل به خودی و نانگ (72) برای فولاد، محمد نوری (43) برای پرسپولیس

پرسپولیس: سوشا مکانی، رضا خالقی‌فر، احمد نورالهی، حمیدرضا علی‌عسکری، رضا نورمحمدی، محمد عباس‌زاده، افشین اسماعیل‌زاده، محسن بنگر، مهدی جعفر‌پور، محمد نوری و هادی نوروزی.
سرمربی: حمید درخشان

فولاد: ارشاد یوسفی، یوسف وکیا، سروش سعیدی(89 احمد آل‌نعمه)، مساریچ، مهرداد جماعتی، مهدی بدرلو، چاگو، نانگ، اسماعیل شریفات(92 علی سینا ربانی)، ساسان انصاری و امید خالدی
سرمربی: اسکوچیچ


شرح بازی:
پرسپولیس با یک غافلگیری بزرگ بازی را آغاز کرد و در همان ثانیه های ابتدایی با اشتباه توام مدافع و دروازه بان خود بازی را با یک گل به حریف واگذار کرد.


در ادامه بازی پرسپولیس که در این بازی با مصدومیت و محرومیت بازیکنانش با مشکلاتی فراوانی به این دیدار آمده بود با در اختیار گرفتن بازی توانست روی سانتر جعفرپور و ضربه سر دیدنی نوری به گل تساوی برسد.


اشتباهات پایان ناپذیر خط دفاعی پرسپولیس در نیمه اول در نهایت با خوش شانسی این تیم هم همراه بود تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد.


نیمه دوم علیرغم یک بازی سرد توسط دو تیم، نیاز به یک اشتباه داشت تا فولاد دراگان اسکوچیچ و شاگردانش روی کرنر شریفات و اشتباه سوشا به گل برتری برسند.


پرسپولیس که بعد از برتری در دیدار داربی نتوانسته به برتری در دیدارهای بعدی اش برسد مقابل فولاد هم نتیجه را واگذار کرد تا در تعطیلات 50 روزه نیم فصل به دنبال ترمیم نقاط ضعف بی شمار خود باشد.

شرح گل‌ها:
0-1(فولاد): باورنکردنی ترین گل به خودی لیگ در ثانیه 45 ثبت شد. در موقعیتی که اصلا خطرناک نبود بنگر توپ را برای سوشا مکانی فرستاد تا با استفاده از موقعیت دروازه بانی در محوطه جریمه توپ را بلند به وسط میدان بفرستد اما سوتی وحشتناک مکانی که حتی سایه توپ را هم نزد باعث شد توپ به سمت دروازه منحرف شود .


1-1(پرسپولیس): ارسال مهدی جعفرپور از جناح راست با پرش فوق العاده محمد نوری همراه بود تا کاپیتان سرخ ها مطابق بازی های گذشته گره گشای تیمش باشد و گل تساوی را در این لحظه به ثمر برساند.


1-2(فولاد): روی کرنری ارسالی شریفات و اشتباه مجدد سوشا مکانی، نانگ که برای گلزنی در این دیدار بی تابی می کرد توانست با ضربه سر دروازه پرسپولیس را باز کند.

دقایق حساس:
دقیقه 10: فرار الویس نانگ پشت دفاع پرسپولیس با ضربه او در حالت تک به تک با سوشا همراه بود که در آخرین لحظه علی عسگری با تکل توپ را به کرنر فرستاد.


دقیقه 14: ارسال ضربه ایستگاهی هادی نوروزی روی تیر دوم با دخالت محسن بنگر همراه بود که در ادامه داور این بازی خطای مدافع پرسپولیس را اعلام کرد.


دقیقه 15: ارسال اسماعیل شریفات درون محوطه جریمه را محسن بنگر در حالتی خطرناک به کرنر فرستاد.


دقیقه 20: نانگ در ادامه حملات پرشمار خود روی دروازه سوشا مکانی، ضربه را در حالتی تک به تک زد که با اختلافی کم به بیرون رفت.


دقیقه 23: ضربه ایستگاهی پرسپولیس را از فاصله 20 متری به سمت دروازه ارشاد یوسفی شلیک کرد که در کنج دروازه با دفع دروازه بان فولاد همراه بود.


دقیقه 31: روی خطای محسن بنگر، فولادی‌ها پشت محوطه جریمه این تیم صاحب ضربه ایستگاهی شدند که این ضربه را ساسان انصاری به جایی زد که سوشا مکانی انتظارش را می‌کشید و به راحتی آن را گرفت.


دقیقه 37 : بعد از اشتباهات پیاپی مدافعان پرسپولیس در دفع توپ، مهدی بدرلو صاحب فرصت شوت زنی شد که ضربه اش با اختلاف از بالای دروازه سوشا مکانی به بیرون رفت.

 

دقیقه 45: باز هم اشتباه از مدافعان پرسپولیس فرصت خوبی را برای مهاجمان فولاد ایجاد کرد تا خیلی زود به گل برتری برسند اما ساسان انصاری نتوانست از این اشتباه بهره ببرد و توپش را به بدن سوشا مکانی کوبید.


دقیقه1+45: شوت شوت محمد عباس زاده از پشت محوطه جریمه با اختلافی ناچیز به بیرون رفت تا این نیمه با تساوی دو تیم به پایان برسد.


دقیقه 47: ارسال خالقی فر با دخالت مدافعان فولاد به محمد نوری در پشت محوطه جریمه این تیم رسید که ضربه کاپیتان پرسپولیس را ارشاد یوسفی جمع کرد.


دقیقه 57: توپی خوبی در محوطه جریمه به هادی نوروزی رسید که مهاجم پرسپولیس این فرصت خوب را به دلیل کنترل بدش از دست داد.


دقیقه 79: ضربه ایستگاهی پرسپولیس را محمد نوری از فاصله ای اندک به بیرون زد تا فرصت به تساوی کشیدن بازی برای این تیم از دست برود.


دقیقه 81: ضربه سر محمد نوری را ارشاد یوسفی از زیر تیرک دروازه به راحتی جمع کرد.


دقیقه 90: داور دیدار در تصمیمی صحیح، روی خط محوطه جریمه خطای مدافع فولاد را روی محسن بنگر اعلام کرد تا این تیم روی یک ضربه ایستگاهی فرصت جبران نتیجه را داشته باشد. شوت طارمی با دخالت مدافعان فولاد راه به دروازه نبرد و یک کرنر نصیب این تیم کرد.

حاشیه‌های بازی:
* شباهت پیراهن داوران این دیدار با ارشاد یوسفی، گلر فولاد از نکات جالب توجه ای بود که سید مهدی صالحی به آن توجهی نکرد.

اخبار ورزشی -  ورزش سه

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------