آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد(هفته بیست و چهارم لیگ بیست و سوم)

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار امروز با صنعت نفت آبادان مشخص شد که طبق پیش بینی ها سرمربی برزیلی تغییری در ترکیب…

درخشان: با اشتباه‌های فردی به فولاد باختیم/ از نوری خواهش کردم بازی کند



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - حرفی برای گفتن در آسیا نداریم/بازیکنانم کم‌کاری نمی‌کنند
درخشان: با اشتباه‌های فردی به فولاد باختیم/ از نوری خواهش کردم بازی کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به بضاعت‌مان خوب بازی کردیم اما روی اشتباه‌های فردی بازی را واگذار کردیم.

به گزارش فارس،حمید درخشان بعد از شکست 2 بر یک پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری گفت: آنهایی که در ورزشگاه بودند بازی را دیدند. با بضاعتی که داشتیم توانستیم بازی خوبی انجام بدهیم اما بازهم مرتکب اشتباه‌های فردی شدیم و روی این اشتباه‌ها بازی را واگذار کردیم. وی ادامه داد: اشتباه‌هایی فردی که از نظر روحی و روانی بر روی تیم اثر زیادی داشت.

وی در مورد نیم فصل دوم عنوان کرد: امیدوارم در فصل دوم بتوانیم بازیکنان خوبی را جذب کنیم و مشکلات مدیریتی که در باشگاه است برطرف شود تا بتوانیم با آرامش بیشتری تصمیم بگیریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه تعطیلات 50 روزه نیم‌فصل چقدر به شما کمک می‌کند گفت: زمان خوبی در اختیار داریم، اولویت ما این است که بازیکنان خوبی را جذب کنیم و تیم خود را از لحاظ بدنی به شرایط خوبی برسانیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا بازیکنان شما از دقیقه 65 به بعد وقتی که کی‌روش ورزشگاه را ترک می‌کند در زمین راه می‌روند گفت: تنها چیزی که باید بگویم این است که بازیکنان ما کم‌کاری نمی‌کنند و خستگی روحی و روانی باعث می‌شود که از جریان مسابقه دور شوند. ما با بضاعتی که داریم و شرایط‌مان همین است که در بین دو نیمه هم جعفرپور از ناحیه کمر  مصدوم شد و بالاجبار او را تعویض کردیم. محمد نوری هم نمی‌توانست ادامه دهد از او خواهش کردم بازی کند واقعاً دستمان بسته است.

درخشان عنوان کرد: تیم ما گل بدی خورد اما باز هم توانست به بازی برگردد وقتی گل دوم را روی اشتباه فردی خوردیم شرایطمان به کلی تغییر کرد. بازیکنانمان کم‌کاری نمی‌کنند اما اشتباهات بچه‌گانه فوتبالی باعث می‌شود که بازی را از دست بدهیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که شرایط تیم را برای لیگ قهرمانان آسیا چطور می‌بینید، گفت: قطعاً اگر می‌خواهیم در آسیا نتیجه بگیریم باید بازیکنان خوبی را بگیریم، قطعاً حرفی برای گفتن در آسیا نداریم و اگر نتوانیم شرایطمان را تغییر دهیم کار از پیش نخواهیم برد.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------