پاسخ درخشان به اظهارات مایلی كهن



اخبار,اخبار ورزشی ,حمید درخشان

 

اخبار ورزشی - بازیکن نگیریم، حریفان آسیایی از روی ما رد می شوند؛
پاسخ درخشان به اظهارات مایلی كهن

سرمربی پرسپولیس گفت: «وقتی کسی نمی تواند یک ریال هم جابجا کند، من باید چکار کنم؟»

حمید درخشان در واکنش به صحبتهای مایلی کهن که از خریدهای او انتقاد کرده بود، گفت: هنوز خریدی نکردیم و چه بازیکنی گرفتیم؟ یک بازیکن جعفرپور را خرید کردیم که نیم فصل باز هم بازیکن می گیریم. این همه بازیکن را در ابتدای فصل گرفتند، کسی نمی بیند، این یک دانه را می بیینند؟

وی درباره شکست مقابل فولاد گفت: «هیات مدیره باید تصمیم بگیرند و من به عنوان سرمربی تیم کارم را بکنم. من نباید به دنبال استاندار بروم. نمی دانم چه کسی مدیر است و با این وضعیت نمی دانم چه کار کنیم.»

درخشان ادامه داد: ما حال و هوای خوبی نداریم. فقط خود سیاسی باید بیاید. هواداران بدانند که ما کاری فعلا نمی توانیم انجام بدهیم. من برنامه بدهم، یک نفر باید باشد که انرا اجرا کند. نفر دومی هم وجود ندارد و الان کارهایی انجام می دهند که انشاالله مشکل سیاسی حل شود.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اشتباهات فردی گفت: «نمی دانم چه بگویم در مورد این همه اشتباهات بچه گانه. باید این این مشکلات را رفع کنیم. این همه گفتیم که عالیشاه را ببخشند اما نشد و آخرین جلسه اش را را امروز گذراند تا از بازی بعدی باشد.»

درخشان در خصوص حریفان تیمش در آسیا گفت: «گروه بسیار سختی است و باید برنامه برای این مسابقات داشته باشیم.باید با همکاری مدیریت بازیکنانی را بگیریم که که پا به پای آنها بتوانیم کار کنیم. آنها برای تیم هایشان کلی هزینه می کنند و به تیم هایشان می رسند. با این وضعیت از روی فوتبال ما رد می شوند. نمونه این را در جام ملت های آسیا می بینید.»

وی در پایان با اشاره به مشکلات مدیریتی گفت: «مشکل همین است که نفر دومی را نداریم. نمی توانستیم این مشکل سیاسی را پیش بینی کنیم. وقتی کسی نمی تواند یک ریال هم جابجا کند، من باید چکار کنم؟»
اخبار ورزشی - كاپ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------