آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

مبعلی رفتار بچه گانه ای انجام داد و مردانه فکر نكرد / بازیکنان جوان ما پول غذای خودشان و پدر و مادرشان را ندارند



اخبار,اخبار ورزشی ,کاپیتان تیم فوتبال راه‌آهن

 

اخبار ورزشی - عبدی؛
مبعلی رفتار بچه گانه ای انجام داد و مردانه فکر نكرد / بازیکنان جوان ما پول غذای خودشان و پدر و مادرشان را ندارند

کاپیتان تیم فوتبال راه‌آهن گفت: «زمانی که صحبت از خصوصی‌سازی می‌شود خنده‌ام می‌گیرد چرا که حمایت‌های لازم از این بخش صورت نمی‌گیرد.»

 بهادر عبدی در خصوص اتفاقی که برای تیم فوتبال راه‌آهن رخ داده اظهار داشت: «این گوشه‌ای از واقعیت‌های چند ماه گذشته ما است، ما واقعاً در این ماه‌ها زجر کشیدیم و سختی‌های زیادی را متحمل شدیم. بازیکنان جوان ما در این اواخر پول غذای خودشان و پدر و مادرشان را نداشتند که بدهند واقعاً هر جایی که حرف از خصوصی‌سازی می‌شود خنده‌ام می‌گیرد.»

وی ادامه داد: «هر کسی که به ورزش آمد به جای اینکه به او کمک کنند او را زمین زدند. در این ورزش هزار تومان هم درآمد وجود ندارد اما شما ببینید با همین حمید استیلی چه برخوردی شد. او به فوتبال ‌آمد و 5 ماه بلاتکلیف بود و در پایان هم اعلام کردند که دیگر هزینه نکند. تعجب می‌کنم از شرکت بزرگ راه‌آهن که در این مدت حتی یک تماس تلفنی هم نگرفت و تشکر نکرد.»

کاپیتان راه‌آهن تأکید کرد: «بازیکنان تیم ما مردترین فوتبالیست‌های ایران هستند. آنها در این مدت یک هزار تومانی هم دریافت نکردند و وضعیت وحشتناکی داشتند. من خودم 30، 40 درصد از قرارداد سال گذشته‌ام را بخشیدم و با وجود پیشنهادهای زیادی که برخی بازیکنان داشتیم اما در راه‌آهن ماندیم. در حالی که تیم ما همچون یک تیم محلی شده بود و هیچ کسی به فکر تیم نیست.»

عبدی تأکید کرد: «از ماندن در راه‌آهن پشیمان نیستیم زیرا این تیم را دوست داشتم. به خاطر شخص استیلی این سختی‌ها را تحمل کردیم. هر دو طرف هم نشان دادند که با تعصب کار خود را دنبال می‌کنند. دوست داشتم از رختکن تیم پس از بازی با نفت فیلمبرداری کنم تا شاید دل برخی‌ها بسوزد. ما با چند بازیکن راه‌آهن واقعاً از این اتفاقات به وجود آمده از فوتبال زده شدیم. احتمال زیادی دارد که کلاً بخواهیم خداحافظی کنیم.»

وی در مورد اینکه وضعیت راه‌آهن چه خواهد شد گفت: «فعلاً هیچکس این موضوع را نمی‌داند. ما آنقدر مرد هستیم که این چند روز را هم تحمل می‌کنیم تا تکلیف تیم مشخص شود، هر چند که چشمم آب نمی‌خورد اما امیدوارم هر چه زودتر وضعیتمان روشن شود. اگر این شرایط وجود داشته باشد شاید بیشترین خوشحالی را تیم‌های پایین جدولی داشته باشند زیرا با این شرایط یک تیم به لیگ پایین‌تر سقوط خواهد کرد.»

عبدی در خصوص درگیری‌اش با ایمان مبعلی پس از بازی با نفت گفت: «موضوع خاصی نبود. مبعلی بازیکن بزرگی در سال‌های گذشته بوده، تیم ما با این شرایط بحرانی مقاومت خوبی مقابل تیم صدرنشین نفت داشت. وقتی خودمان در بازی به برتری می‌رسیم رفتارهای بچه‌گانه انجام نمی‌دهیم و مردانه فکر می‌کنیم اما پس از بازی این اتفاق نیفتاد. من شخص منصوریان را دوست دارم و معتقدم او بهترین مربی ایران است و امیدوارم تیمش قهرمان آسیا هم شود اما متأسفانه بازیکنش حرکت چیپی انجام داد.»

وی افزود: «ما در بیرون از زمین باخته بودیم و مطمئناً اگر این اتفاقات در راه‌آهن نمی‌افتاد ما در زمین شکست نمی‌خوردیم. وقتی دیدم بازیکن نفت به جوانان ما بی‌احترامی می‌کند به عنوان کاپیتان تیم بر خود لازم دانستم که حمایت کنم.»
اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------