آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

برترین ورزشکار مرد بلژیک در سال 2014 انتخاب شد +عکس



اخبار,اخبار ورزشی,برترین ورزشکار مرد بلژیک

 

اخبار ورزشی - دروازه‌بان چلسی ورزشکار سال بلژیک شد؛
برترین ورزشکار مرد بلژیک در سال 2014 انتخاب شد +عکس

سنگربان تیم فوتبال چلسی به عنوان برترین ورزشکار کشور بلژیک در سال ۲۰۱۴ معرفی شد.

در مراسمی که شب گذشته (دوشنبه) در شهر بروکسل، پایتخت بلژیک برگزار شد، تیبا کورتوا، سنگربان تیم فوتبال چلسی به عنوان برترین ورزشکار مرد بلژیک در سال 2014 انتخاب شد.

کورتوای 22 ساله که اولین دروازه‌بانی است که از اولین سال معرفی برترین‌های ورزش بلژیک در سال 1967 تاکنون، موفق به کسب جایزه ورزشکار سال کشورش شده، فصل گذشته با عملکردی تحسین برانگیز در اتلتیکومادرید، سهم بسزایی در قهرمانی این تیم در لالیگا پس از 18 سال و همچنین راهیابی آن به فینال لیگ قهرمانان اروپا داشت.

او که تابستان امسال پس از سه فصل حضور قرضی در ویسنته کالدرون به تیمی اصلی‌اش، چلسی بازگشت، در رده ملی هم عملکرد تحسین‌برانگیزی داشت و به بلژیکی‌ها برای صعود به جام جهانی 2014 پس از 12 سال دوری از این رقابت‌ها کمک کرد.
 
کورتوا در فصل جاری فوتبال انگلیس هم فوق‌العاده کار کرده به طوری که در 14 بازی که در لیگ برتر به میدان رفته است، پنج بار دروازه‌اش را بسته نگه داشته و در صدرنشینی تیمش در جدول رده‌بندی رقابت‌ها، تأثیرگذار بوده است.

کورتوا برای کسب عنوان ورزشکار سال بلژیک، رقیبی همچون هم‌تیمی‌اش ادن ازار داشت که البته هافبک چلسی در رأی‌گیری پنجم شد. کوین دی‌بروین، دیگر بازیکن تیم ملی بلژیک هم هشتم شد.
اخبار ورزشی - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------