جدایی2 بازیکن استقلال قطعی شد/ستاره سابق پرسپولیس استقلالی می‌شود



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - افشار زاده:
جدایی2 بازیکن استقلال قطعی شد/ستاره سابق پرسپولیس استقلالی می‌شود

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید مشکل محسن مسلمان به زودی حل خواهد شد و این ها‌فبک خلاق به احتمال فراوان استقلالی می‌شود.

 بهرام افشارزاده  ابتدا درباره جلسه روز گذشته (دوشنبه) وزیر ورزش و جوانان و نمایندگان وزارت اقتصاد با اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، اظهار کرد: جلسه خوبی را با وزیر ورزش و جوانان و نمایندگان خصوصی سازی و وزارت اقتصاد داشتیم. اعضای هیات مدیره استقلال و پرسپولیس در این جلسه حاضر بودند مشکلات بررسی شد تا اقدامات عملیاتی جهت تسریع خصوصی سازی دو باشگاه صورت بگیرد و ابهامات موجود هر چه سریع تر حل شود تا مطابق مصوبه مجلس شورای اسلامی کار جلو برود.


وی درباره وضعیت تیمش در نقل و انتقالات نیم فصل گفت: مذاکرات ما با برخی از بازیکنان در جریان است و نظری جویباری کار را مثل نیم فصل پیش می‌برد. وقتی هم که به نتیجه‌ نهایی برسند این نتیجه‌ از طریق سایت باشگاه اعلام خواهد شد. چند عضو هیات مدیره استقلال هم در قالب نقل و انتقالات بر کار نظری جویباری نظارت خواهند داشت.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره وضعیت محسن مسلمان، عنوان کرد: تا آخر هفته‌ وضعیت این بازیکن روشن می‌شود. قرار است بنده با سعید آذری صحبت کنم و این مساله حل شود. من فکر می‌کنم که مشکل خاصی وجود ندارد و در نهایت مسلمان استقلالی خواهد شد.

وی درباره شایعاتی جدایی هاشم بیگ زاده از استقلال، بیان کرد: بیگ زاده یکی از بازیکنان خوب ما است و جدایی او صحت ندارد. او بعد از تیم ملی به استقلال برمی‌گردد و در کنار ما خواهد بود.

مدیرعامل استقلال در پایان به ایسنا گفت: در حال حاضر جدایی تیموریان و داسیلوا از جمع ما قطعی است، البته نمی‌دانم تیموریان به کجا خواهد رفت اما این را می‌دانم که این بازیکن در ادامه لیگ در کنار ما نخواهد بود و داسیلوا با توجه به این که نتوانست برای تیم به میدان برود جدایی‌اش قطعی است و احساس کردیم که نیازی برای ادامه کار با او را نداریم.
اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------