آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

کلانی: حقیقی چه کسی است؟ او را نمی‌شناسم!



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - تمام مسئولیت‌ها روی دوش منتقمی است
کلانی: حقیقی چه کسی است؟ او را نمی‌شناسم!

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که شناختی از هافبک این تیم ندارد.

حسین کلانی در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد اینکه چه زمانی جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار می‌شود اظهار داشت: فعلاً تمام اعضا در نقاط مختلف کشور و حتی جهان هستند، مونسان، زادمهر، سیاسی و ... حضور ندارند و در این شرایط نمی‌شود جلسه‌ای برگزار کرد. وقتی اعضای هیئت مدیره به حدنصاب نرسند جلسه هیئت مدیره تشکیل نمی‌شود.

وی ادامه داد: کمیته فنی برای جذب بازیکن جلسه تشکیل می‌دهد و در روزهای آینده هم تصمیماتی گرفته می‌شود. برای جذب بازیکنان جدید اقداماتی هم صورت می‌‌گیرد و خوشبختانه در این بخش هم وزارت ورزش و جوانان قول همکاری داده است.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا بهروز منتقمی موفق شده از وزارت ورزش و جوانان حق امضا بگیرد، خاطرنشان کرد: در جریان این مسئله نیستم ولی منتقمی در این مدت تمام کارهای مربوط به مدیرعامل را انجام داده و به نوعی تمام مسئولیت‌ها روی دوش او است.

کلانی در واکنش به اینکه رضا حقیقی اعلام کرده می‌خواهد از پرسپولیس برود و فقط در ازای دریافت یک میلیارد تومان در این تیم می‌ماند، گفت: حقیقی چه کسی است؟ او را نمی‌شناسم؟!

وی پس از توضیح این مسئله که حقیقی هافبک پرسپولیس است ادامه داد: درخشان باید در این مورد اظهار نظر کند ولی بازیکنی که می‌خواهد برود را نباید به زور نگه داشت. در این شرایط به هیچ عنوان نمی‌توانیم به این بازیکن یک میلیارد تومان پول بدهیم. بازیکن پولش را می‌خواهد ولی حضور در پرسپولیس هم افتخار بزرگی است که نصیب هر کسی نمی‌شود. همین الان بازیکنانی در پرسپولیس هستند که پول نگرفته‌اند اما یک کلمه صحبت نمی‌کنند چون پرسپولیسی هستند. 

اخبار ورزشی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------