طالب لو در لیست درخشان بوده و به دنبال جذب وی هستیم / آندو از اول هم مدنظر ما نبود



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - کلانی؛
طالب لو در لیست درخشان بوده و به دنبال جذب وی هستیم / آندو از اول هم مدنظر ما نبود

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: «قرار بود امروز استعفا بدهم اما با اصرار دوستان در باشگاه این موضوع به شنبه موکول شده است.»

حسین کلانی در مورد لیست درخشان و وجود نام هایی همچون آندو و طالب لو در این لیست تاکید کرد: «آندو از اول هم در لیست درخشان نبوده چون وی به خاطر علاقه ای که به باشگاه استقلال دارد، در شرایط فعلی مجبور به ترک استقلال شده و مطمئنا به پرسپولیس فکر نمی کند، به همین دلیل درخشان از همان ابتدا به دنبال جذب این بازیکن نبوده است. اما طالب لو در لیست درخشان بوده و به دنبال جذب وی هستیم.»

وی در خصوص اعطای حق امضا از سوی وزارت ورزش به محمد علی طاهری، نایب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: «در مورد این قضیه اطلاعی ندارم. به هر حال طاهری از قدیمی های هیات مدیره پرسپولیس هستند و با سیاسی هماهنگی زیادی داشتند. اما باز هم تاکید می کنم کاملا از این قضیه بی اطلاع هستم.»

كلانی در پاسخ به این پرسش که آیا در نشست شب گذشته اعضای هیات مدیره و کادرفنی این موضوع مطرح شده بود، گفت: «جلسه ما در دفتر طاهری برگزار شد و در جلسه من به اتفاق کاشانی، حمید درخشان، محمد پنجعلی و حسین عبدی نیز حضور داشتیم اما چنین مسئله ای در جلسه مطرح نشد.»

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: «به احتمال زیاد به دلیل اینکه من گفته بودم استعفا می دهم، چیزی به من نگفتند.»


وی در خصوص اینکه آیا با این شرایط باز هم به کار خود ادامه می دهید و سایر اعضای هیات مدیره در مورد استعفای دسته جمعی با شما هم نظر هستند، تصریح کرد: «من همچنان سر حرفم هستم. قرار بود امروز استعفا بدهم اما با اصرار دوستان در باشگاه این موضوع به شنبه موکول شده است و اگر تا شنبه سیاسی آزاد نشود من قطعا استعفا می دهم. البته من مسئول حرف ها و استعفای خودم هستم اما دیگران مانند طاهری که مدیرعامل کمیته پیشکسوتان وزارت ورزش بوده و به نوعی کارمند این وزارتخانه محسوب می شود بنابراین به اینکه وی استعفا خواهد داد یا نه به من مربوط نمی شود من فقط می توانم در مورد خودم صحبت کنم.»
اخبار ورزشی - كاپ

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------