واکنش مربی راه آهن به جدایی طالب‌لو



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه راه‌آهن

 

اخبار ورزشی - بعد از فسخ قرارداد طالب‌لو با باشگاه راه‌آهن
واکنش مربی راه آهن به جدایی طالب‌لو

مربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: از آنجا که استیلی در دسترس نیست، طالب‌لو باید قبل از فسخ قراردادش با من هماهنگ می‌کرد.

 علی لطیفی در خصوص فسخ قرارداد وحید طالب‌لو با تیم فوتبال راه‌آهن اظهار داشت: از آنجا که تعدادی از بازیکنان تیم ما کمتر از 30 درصد قرارداد خود را دریافت کرده‌اند، می‌توانند به طور یک طرفه قراردادشان را با باشگاه فسخ کنند که طالب‌لو هم یکی از این نفرات بود.

وی ادامه داد: البته اگر طالب‌لو چنین تصمیمی داشت باید مرا در جریان قرار می‌داد و بدون اطلاع من این کار را کرده است. با توجه به اینکه حمید استیلی در دسترس نیست، طالب‌لو باید قبل از اجرای تصمیم خود با من هماهنگ می‌کرد. تا آنجا که من می‌دانم چند تیم این دروازه‌بان را می‌خواهند و این موضوع فقط شامل این بازیکن نمی‌شود چرا که 5،6 بازیکن دیگر راه‌آهن هم مورد توجه تیم‌های دیگر قراردارند.

مربی راه‌آهن تاکید کرد: وقتی تیم ما 6 ملی‌پوش امید دارد و یک ملی‌پوش بزرگسالان و 6 نفر دیگر هم مورد توجه تیم‌های دیگر قرار دارند، نشان می‌دهد راه‌آهن در نیم فصل اول خیلی خوب کار کرده است.

لطیفی در مورد آینده تیمش نیز یاد‌آور شد: بعد از رفتن استیلی فقط من از کادرفنی استعفا دادم اما ایشان از من خواهش کرد که در تیم مانده و به خاطر بازیکنان جانشین او شوم. از طرفی ابوالقاسم‌پور نیز از من خواسته که از روز دوشنبه تمرینات تیم را آغاز کنیم و در واقع در این روز مشخص خواهد شد که آینده تیم راه‌آهن به چه شکل خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اگر قسمت باشد به عنوان سرمربی در خدمت تیم راه‌آهن خواهد بود و امیدوارم شرایطی پیش بیاید که این تیم ریشه‌دار و بازیکن ساز با قدرت به کارش در مسابقات لیگ‌برتر ادامه دهد.
اخبار ورزشی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------