مدارکی جدید از پرونده مربی الکلی لیگ برتر + تصاویر



اخبار,اخبار ورزشی ,لیگ برتر

 

اخبار ورزشی - این خبر تکان دهنده بود؛
مدارکی جدید از پرونده مربی الکلی لیگ برتر + تصاویر

ساویسویچ گفت: تلاش زیادی کرده مشکل کرانچار را رفع کند اما به دلیل شدت علاقه او به استفاده از مشروبات الکلی تنها راهی که برایش باقی مانده برکناری اش بوده است.

 روزنامه 24 ساعت چاپ کرواسی، در شماره روز پنجم ژوئن سال 2009  خود از وقوع اتفاقی عجیب برای سرمربی اسبق تیم ملی این کشور خبر داد. در مطلب جنجالی این روزنامه آمده بود که زلاتکو کرانچار،بر اثر افتادن به زمین در بیمارستانی در زاگرب بستری شده است.

اما نکته جایی بود که در ادامه این خبر آمده بود که کرانچار به دلیل مصرف بیش از اندازه الکل، در نزدیکی خانه اش تعادل خود را از دست داده و به زمین افتاده است.

بر اساس گزارش های اولیه، کرانچار از ناحیه چشم دچار جراحت نسبتا شدید شد اما پس از چند روز بیمارستان را ترک کرد. کمتر از دو سال بعد، دژان ساویسویچ، رییس فدراسیون فوتبال مونته نگرو فاز جدیدی از حملات به سوی سیکو(لقب کرانچار) را آغاز کرد، تا جایی که در یک مصاحبه تلویزیونی بیان کرد که کرانچار را به دلیل اعتیاد شدید به الکل از کار برکنار کرده است.

ساویسویچ در این گفت وگو تاکید داشت که تلاش زیادی کرده مشکل کرانچار را رفع کند اما به دلیل شدت علاقه او به استفاده از مشروبات الکلی تنها راهی که برایش باقی مانده برکناری اش بوده است. کرانچار از فوریه 2010 تا سپتامبر 2011 سرمربیگری تیم ملی مونته نگرو را برعهده داشت و وقتی فضا علیه او به شدت منفی شد، ناگزیر به ترک این کشور شد.

او پس از آن راهی ایران شد و در سپاهان کارش را پی گرفت. هر چند که به شکل عجیبی از سپاهان جدا شد و سپس به شکلی عجیب تر، از حضور روی نیمکت تیم امید ایران محروم ماند.

دنیای ما هم آن قدر کوچک هست که امروز اسنادی ضد مرد 58 ساله کروات وجود داشته باشد. اسنادی که به نظر می رسد پرونده او را برای همیشه در فوتبال ایران ببندد.هر چند پرسش بزرگ در جایی نهفته است که باید.

آیا این تصاویر و مدارک در این سال ها در دسترس نبودند و کسی از اتفاقات رخ داده برای زلاتکو در گذشته خبر نداشت؟ فکر می کنید تاریخ درباره آمدن و رفتن مرد زاگربی به ایران چگونه قضاوت خواهد کرد؟

 

اخبار,اخبار ورزشی ,لیگ برتر

 

اخبار,اخبار ورزشی ,لیگ برتر

 اخبار ورزشی - کاپ

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------