مدافع سابق استقلال به صبای قم پیوست



اخبار,اخبار ورزشی, تیم فوتبال استقلال

 

اخبار ورزشی - خبر رسمی؛
مدافع سابق استقلال به صبای قم پیوست

مدافع جوان فصل گذشته تیم فوتبال استقلال تهران برای حضور در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور رسما به صبای قم ملحق شد.

 احمد نعمت‌الهی، مدافع آینده‌دار فصل گذشته استقلال به تیم فوتبال صبای قم پیوست. این بازیکن سابقه بازی در مسابقات فصل گذشته لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا برای استقلال را نیز دارد.

نعمت‌اللهی که متولد 20 آبان‌ماه سال 1372 و متولد شهر مقدس قم است، فوتبال خود را از تیم نونهالان برق تهران آغاز کرده و سابقه بازی در تیم جوانان عقاب تهران و استیل آذین تهران و امیدهای تیم فوتبال پرسپولیس تهران را نیز دارد.

این بازیکن که تخصص بازی در خط دفاعی را دارد به عنوان سهمیه امید تیم فوتبال بزرگسالان استقلال تهران سابقه بازی در مسابقات فصل گذشته لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا برابر الریان قطر را نیز دارد، مسابقه‌ای که از دور برگشت مرحله گروهی در ورزشگاه آزادی تهران با برتری 3 بر 1 استقلال به پایان رسید.

با نظر مساعد کادر فنی تیم فوتبال صبای قم، نعمت‌اللهی با قراردادی به مدت 18 ماه تا پایان فصل آینده مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به جمع شاگردان مهدی تارتار پیوست و از روز سوم دی ماه در دور جدید تمرینات صبای قم حضور می‌یابد.
اخبار ورزشی - سایت باشگاه صبا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------