صادقیان حرف آخرش را در اینستاگرام زد



اخبار,اخبار ورزشی , پیام صادقیان

 

اخبار ورزشی - من تو پرسپولیس می مونم؛
صادقیان حرف آخرش را در اینستاگرام زد

بازیكن جوان پرسپولیس گفت: «نیم فصل دوم همون پیام پارسال رو ببینین، خیالتون راحت رفیق نیمه راه نیستم.»

 پیام صادقیان كه ظهر امروز به باشگاه پرسپولیس رفته بود در واكنش به سوالات خبرنگاران گفت كه همه چیز را در اینستاگرامش خواهد گفت. و مصاحبه نمی كند

صادقیان كه پیش از این صحبت هایی در خصوص جدایی اش از پرسپولیس شنیده می شد و اینكه دنبال رضایتنامه اش است در مطلبی كه امشب منتشر كرده، این امر را تكذیب كرده است.

صادقیان نوشت: «سلام بچه ها خیلی‌ مخلصیم. به همه گفتم که مصاحبه نمی کنم و هر حرفی‌ داشته باشم، اینجا به شما می گم که کسی هم از خودش الکی‌ چیز دیگه‌ای ننویسه.»

وی در خصوص وضعیت قراردادش هم اعلام كرد: «آقا من تو پرسپولیس می مونم و از دوشنبه می روم سر تمرینات. من به هیچ عنوان پرسپولیس رو تو این شرایط ول نمی کنم. تا آخرش هستم، می روم بدنم رو آماده کنم، پامم دیگه خوب شده که نیم فصل دوم همون پیام پارسال رو ببینین، خیالتون راحت رفیق نیمه راه نیستم.»

صادقیان همچنین نوشت: «بعدا بتونم یه چیزای می گم که در جریان باشین که قید خیلی‌ چیزا رو به خاطر هوادارای پرسپولیس زدم و می ‌خوام تا آخرش باشم. اونم به وقتش بهتون می گم.»

بازیكن جوان پرسپولیس در پایان تاكید كرد: «بابا دو سه روز پست نمی زارم اصلا یه وضعی، دلم براتون تنگ می شه. دوستتون دارم.»

 

اخبار,اخبار ورزشی , پیام صادقیان

 اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------