آخرین وضعیت انتقال مسلمان به استقلال و صادقیان به ذوب آهن



اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال استقلال

 

اخبار ورزشی - فقیهی مطرح كرد؛
آخرین وضعیت انتقال مسلمان به استقلال و صادقیان به ذوب آهن

معاون باشگاه ذوب آهن گفت: «مذاکرات ما با استقلال برای انتقال مسلمان هنوز به بن بست نخورده است.»

احمد فقیهی در رابطه با آخرین وضعیت محسن مسلمان اظهار داشت: «بحث مسلمان همچنان در بحث و جدل میان باشگاه ها به سر می برد و چند باشگاه خواهان جذب این بازیکن شده اند. آذری شخصا با باشگاه هایی که خواستار جذب این بازیکن شده اند، صحبت می کند و مسلمان چون با باشگاه قرارداد دارد، نمی تواند خودش با هیچ باشگاهی وارد مذاکره شود. به هر حال این بازیکن خواهان زیادی دارد اما باشگاه ذوب آهن در این ماجرا کاملا حرفه ای برخورد می کند.»

وی در پاسخ به این سوال که پس تکلیف قراردادی که مسلمان با استقلال امضا کرده، چه می شود؟، عنوان کرد: «مسلمان در ماجرای مذاکره با استقلال غیرحرفه ای عمل کرد و خیلی زود این ماجرا را رسانه ای کرد. حتی عکس هایش را از صفحه های اجتماعی پاک کرد و بعد از آن به باشگاه استقلال رفت. البته حضورش در باشگاه استقلال با هماهنگی باشگاه ذوب آهن بود اما اینکه بدون رضایت نامه با استقلالی ها قرارداد داخلی امضا کرده برای من عجیب است. قراردادی که او با استقلال امضا کرده در حال حاضر هیچ ارزشی ندارد زیرا قرارداد او با ذوب آهن پابرجاست.»

معاون باشگاه ذوب آهن ادامه داد: «البته مذاکرات ما با استقلال برای انتقال مسلمان هنوز به بن بست نخورده اما یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی تیم که تصمیم گیرنده اصلی در بخش نقل و انتقالات است اعتقاد داشت با مبلغی که استقلالی ها می خواستند به ما بدهند، بهتر است مسلمان در ذوب آهن بماند. به نظرم اگر مسلمان از تیموریان یاد می گرفت و مانند او حرفه ای عمل می کرد، این ماجرا اینگونه پیش نمی رفت.»

وی درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات این تیم تصریح کرد: «ما سعی می کنیم از فرصتی که داریم، بهترین استفاده را کنیم. آذری هم کمی سرش این روزها شلوغ است زیرا باشگاه با مشکلات مالی نیز دست و پنجه نرم می کند. ما در رشته های دیگر نیز فعالیت می کنیم، ضمن اینکه نباید فراموش کنیم سال گذشته وضعیت ذوب آهن حاد بود و وقت زیادی می برد تا این باشگاه از نظر مالی روی روال بیفتد.»

فقیهی در پایان در خصوص اظهارنظر آذری مبنی بر احتمال جذب صادقیان از پرسپولیس گفت: «تا آنجایی که من در جریان هستم، هیچ بحثی درباره صادقیان مطرح نشده است و گل محمدی این بازیکن را در لیست خود قرار نداده است.»
اخبار ورزشی - كاپ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------