فرهاد مجیدی: مربیگری را خیلی دوست دارم ولی نمی خواهم بعدا پشیمان شوم



اخبار,اخبار ورزشی ,فرهاد مجیدی

 

اخبار ورزشی - می خواهم با دست پر بیایم؛
فرهاد مجیدی: مربیگری را خیلی دوست دارم ولی نمی خواهم بعدا پشیمان شوم

كاپیتان سابق و محبوب استقلالی ها گفت: «می‌خواهم با دست پر بیایم و سطح دانشم از مربیان دیگر بالاتر باشد.»

فرهاد مجیدی 12 اسفند برای حضور در کلاس‌های مربی‌گری درجه B به لندن می‌رود: «هماهنگی‌هایش را خدا‌بیامرز متسو انجام داده بود و من حتما باید به این کلاس‌ها بروم.»

علاقه فرهاد به حضور در کلاس‌های مربی‌گری انگلیس و اسپانیا جالب است. او می‌گوید: «نمی‌خواهم سنتی باشم. مربی‌گری را خیلی دوست دارم و شاید 10، 15 سال در این شغل باشم اما عجله‌ای ندارم که همین فردا سرمربی یک تیم بزرگ شوم. می‌خواهم با دست پر بیایم و سطح دانشم از مربیان دیگر بالاتر باشد.»

مجیدی قبلا گفته بود بالاخره یک روز با لباس مربی‌گری، استقلال را قهرمان آسیا می‌کند. خیلی‌ها گفتند آن حرف کنایه‌ای بود به قلعه‌نویی و البته نشان می‌داد که هدف اصلی فرهاد رسیدن به نیمکت استقلال و گرفتن جای قلعه‌نویی است، هر چند او می‌گوید هیچ عجله‌ای ندارم و می‌خواهم با گذراندن تمام کلاس‌های معتبر مربی‌گری وارد این عرصه شوم تا بعدا پشیمان نشوم.

فرهاد برای رسیدن به آرزوی خود که همانا مربی‌گری استقلال است، یک رقیب بزرگ و ویژه دارد که او هم علیرضا منصوریان است. آن‌ها چند سال در استقلال همبازی بودند و البته بعدها فرهاد به امارات رفت اما حالا هر 2 نفر احساس می‌کنند، می‌توانند مربیان خوبی شوند.

البته منصوریان چند گام جلوتر است چون همین حالا تیمش به فینال جام‌ حذفی رسیده، در لیگ موقعیت بسیار مطلوبی در بالای جدول دارد و در لیگ قهرمانان آسیا هم هست.

در واقع هر‌ چقدر امسال قلعه‌نویی در کارش نوسان داشته، منصوریان خوب بوده. او هم استقلال را برده و هم پرسپولیس را. طبعا فرهاد هم باید همین راه را برود.

او چهره بسیار محبوبی است اما آن‌هایی که دوستش دارند و خیر و صلاحش را می‌خواهند، می‌گویند مجیدی نباید کار مربی‌گری را از استقلال شروع کند چون خودش لطمه می‌خورد. او ابتدا باید شایستگی‌هایش را در سایر تیم‌ها نشان بدهد و بعد سرمربی استقلال شود.

چندی قبل شایعه شده بود که شاید شروع کار مربی‌گری فرهاد از تیم‌های پایه‌ای الوصل امارات باشد، شایعه‌ای که خودش نه آن را تایید کرد و نه تکذیب.

آنچه مسلم است فرهاد که با دوستانش هم مشورت می‌کند، نمی‌خواهد بی‌گدار به آب بزند و تصمیمی بگیرد که بعدها پشیمان شود. او سرشار از شوق و انگیزه است اما نباید بسوزد.

فوتبال ما علی دایی و قلعه‌نویی را در تیم ملی سوزاند (چون آن‌ها خیلی زودتر از موعد سرمربی تیم ملی شدند) و نباید این بلا را بر سر فرهاد مجیدی که مسلما از سرمایه‌های فوتبال مملکت است، بیاورد.
اخبار ورزشی - خراسان ورزشی

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------