درخشان: مصاحبه‌ها بماند برای بعد از بسته شدن تیم/فعلا نمی‌خواهم هیچ بازیکنی از پرسپولیس جدا شود



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - درخشان: مصاحبه‌ها بماند برای بعد از بسته شدن تیم/فعلا نمی‌خواهم هیچ بازیکنی از پرسپولیس جدا شود

سرمربی پرسپولیس گفت: با همکاری مسوولان باشگاه درصدد هستیم از فرصت باقی مانده نقل و انتقالات برای تقویت تیم استفاده کنیم و به همین دلیل طی روزهای گذشته از انجام هرگونه مصاحبه صرف نظر کرده‌ام.

به گزارش خبرآنلاین؛ حمید درخشان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: این روزها روی بستن تیمی خوب که بتواند خواسته‌های به حق هواداران را پاسخگو باشد، تمرکز کرده‌ام. با توجه به شرایطی که در روزهای گذشته پیش آمد، با همکاری و تلاش مسوولان باشگاه، سعی می‌کنیم تیم خوبی ببندیم و برای جلوگیری از بروز هر حاشیه‌ای، قصد مصاحبه ندارم و بعضی مطالب منسوب به من صحت ندارد.


وی در این ارتباط ادامه داد: تا این لحظه نظر من روی جدایی هیچ بازیکنی نبوده است و در این ارتباط اقدامی نشده و مطالب مطرح شده، تنها گمانه‌زنی است. ما طبق برنامه پیش می‌رویم. در مرحله اول روی جذب نفرات مورد نظر کار می‌کنیم و پس از آن تازه باید ببینیم با توجه به نیازهایمان می‌توانیم بازیکنی را از دست بدهیم یا نه؟


درخشان در پایان اضافه کرد: مشکلات همیشه وجود دارد ولی هواداران اطمینان داشته باشند که من حتی بیش از توان معمول خودم را به کار خواهم گرفت تا تیمی در خور شأن آنها داشته باشیم و مسوولان باشگاه نیز به غیر از این مساله نمی‌اندیشند و امیدواریم مرحله به مرحله موانع را از سر راه برداریم تا با دست باز به اجرای برنامه‌ها و تفکراتی که داریم بپردازیم.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------