رهبری‌فرد: پرسپولیس زلزله به زلزله احتیاج دارد/ فکر نمی‌کردم درخشان جلوی 4تا بچه کم بیاورد



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - رهبری‌فرد: پرسپولیس زلزله به زلزله احتیاج دارد/ فکر نمی‌کردم درخشان جلوی 4تا بچه کم بیاورد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از پیشکسوتان این باشگاه درخواست کرد به جای فکر کردن به بازداشت سیاسی، فکری به حال نجات پرسپولیس کنند.

به گزارش خبرآنلاین؛ بهروز رهبري‌فرد كه این روزها درگیر انجام یک کار خیر است، گفت:«هر كسي مدير باشگاه پرسپوليس مي‌شود، با توجه به هنرنمايي آقايان بالادستي، تنها 6 ماه يا نهايتاً 6 ماه و يك هفته مديرعامل است و سپس بايد به زندان برود! من اصلاً با اين مسئله مشكل ندارم، با پيشكسوتاني كه از سياسي دفاع مي‌كنند دچار مشكل شده‌ام. سياسي تا قبل از حضور در هيأت‌مديره پرسپوليس كجا بوده و براي اين باشگاه چه كاري انجام داده است؟ چرا بايد بزرگاني چون كاشاني و كلاني به دفاع از اين آدم‌ها بپردازند. اگر يادتان باشد وقتي برخي پيشكسوتان در حمايت از رويانيان رفتند وزارت ورزش نيز من اين حرف‌ها را زدم.

 

آنهايي كه يك روز براي پرسپوليس بازي كرده‌اند، بايد براي كار خودشان ارزش قائل باشند و از غريبه‌ها اين‌طور دفاع نكنند چه برسد به بزرگاني چون كاشاني و كلاني.»

رهبري‌فرد گفت: «پرسپوليس از هر نامي بزرگ‌تر است. از دايي، كريمي، عابدزاده، باقري و... حتي پروين هم بزرگ‌تر است چه برسد به امثال سياسي و رويانيان كه مهمان يك ماهه و دو ماهه هستند. آن وقت چرا بايد از آدم‌هاي بازنده دفاع كنيم؟ اگر هيأت‌مديره به دنبال كمك به باشگاه است، نبايد دنبال مسائل مربوط به سياسي برود بلكه بايد از وزير ورزش مطالبات بيشتري داشته باشد. سياسي هم ان‌شاءا... از زندان خارج مي‌شود ولي مشكل پرسپوليس، سياسي نيست، مشكل پرسپوليس مديريت است.»


او در مورد تيم نيز افزود: «من جزو كساني بودم كه هميشه مي‌گفتم بايد حميد درخشان به پرسپوليس برگردد چون خاطرات خوبي از او در سال 73 به ياد داشتم و فكر مي‌كردم هنوز او با تفكرات تهاجمي‌‌اش زندگي مي‌كند اما درخشان مرا نااميد كرد. فكرش را هم نمي‌كردم او مقابل 4 تا بچه اين‌طور كم بياورد. البته پرسپوليس مشكل مالي و فني و كمبود بازيكن دارد و شايد مشكلات مربوط به حميد درخشان اصلاً در اولويت نباشد اما او بايد راهش را عوض كند. درخشان يك پرسپوليسي قديمي است و بايد شجاعت داشته باشد. بايد يقه بازيكنان را بگيرد و دست به اخراجش خوب باشد.

 

مگر من كاپيتان تيم نبودم، چندبار علي پروين مرا اخراج كرد؟ با اين حال پرسپوليس نياز به يك خانه‌تكاني اساسي دارد. پرسپوليس زلزله واقعاً به يك زلزله محتاج است. باشگاه بزرگ، مربي بزرگ، تفكر بزرگ، بازيكن بزرگ و پيشكسوت بزرگ مي‌خواهد.


رهبري‌فرد درخصوص عكسي كه چندي قبل با مجتبي محرمي گرفته و قليان در آن عكس نمايان بود، گفت: «خاطره خوبي بود. البته به جان پسرم قسم مي‌خورم كه من تا به حال قليان نكشيده‌ام چون به‌طور كلي از دود بدم مي‌‌آيد اما خوشحالم كه مجتبي محرمي از لاك خودش بيرون آمده و با ما مي‌گردد. براي من كه يك افتخار است، ما به خاطر آقامجتبي فوتباليست شديم. او همه چيز نسل ما بود. آقامجتبي فقط قليان مي‌كشد و فقط هم دوسيب! با اين حال او را روز 18 دي ماه در زمين فوتبال مي‌بينيد كه چقدر سر حال شده است.»


كاپيتان اسبق پرسپوليس كه مثل همه پرسپوليسي‌ها از تمجيد مجتبي محرمي سير نمي‌شود، در نهايت گفت: «حرف درست وحسابي را آقامجتبي در روزنامه خبرورزشی مطرح كرد و گفت بايد 8 نفر را از اين تيم بيرون بريزند تا پرسپوليس به روزهاي خوبش برگردد. بازيكنان پرسپوليس مثل برادران كوچك من هستند و فكر نمي‌كنم از دستم ناراحت شوند چون آنها هم مي‌دانند اگر پرسپوليس بازيكن بزرگ نگيرد، هيچ تفاوتي با تيم‌هاي ديگر نمي‌كند.»

رهبری فرد در مورد کار خیری که دنبال می کند نیز گفت:«بانی کار من نیستم بلکه مردم خواهند بود. من و آتیلا حجازی فقط برنامه ریزی کرده ایم یک بازی خیرخواهانه با حضور ستاره های فوتبال ایران در کیش برگزار کنیم که عواید حاصل از آن به بیماران مبتلا به سرطان بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) می رسد.

 

باید همین جا از حسین هدایتی تشکر کنم که از حالا صد میلیون تومان شخصا کمک کرده است. امیدواریم رقم خوبی در کیش جمع شود. بلیت فروشی نیز به صورت مستقیم انجام گرفته و پول حاصل از آن در ورزشگاه المپیک کیش به دست رئیس بیمارستان می رسد. بازی نیز روز 18 دی ماه با حضور ستاره های فوتبال ایران انجام خواهد شد.»

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------