آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

کفاشیان: مسئولان وزارت ورزش خیلی به من علاقه دارند



اخبار,اخبار ورزشی ,فدراسیون فوتبال

 

اخبار ورزشی - کفاشیان: مسئولان وزارت ورزش خیلی به من علاقه دارند

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مسئولان وزارت ورزش مخالف من نیستند و فکر می‌کنم علاقه زیادی هم به من دارند.

به گزارش فارس، علی کفاشیان در خصوص کمیته بررسی صورت‌های مالی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: عابدینی هر کجا که به نفع فوتبال باشد حرکت می‌کند و این خواسته خود ما است مجمع برگزار شود. ما ارائه عملکرد می‌کنیم دوستان ایرادها را بگویند و ما آنها را برطرف خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما کارمان را با حداقل امکانات پیش بردیم و دوستان می‌توانند صورت‌های مالی را رسیدگی کنند. پیشنهاد من این است امکانات ما را با کشورهای پیشرفته و یا حتی حوزه خلیج فارس و شرق آسیا مانند کره و ژاپن مقایسه کنند. با پولی که ما داشتیم چه کردیم و آنها چه کردند. قطعا در این کارهایی که کردیم ایرادهایی هم داشتیم. تمام کارها برای فوتبال بوده است و مطمئن باشید سالم کار کرده‌ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: این کمیته از خود فوتبال است و بررسی‌های کاملی را انجام می‌دهد و خیال‌مان راحت است که همه چیز درست است.

وی در مورد اینکه فکر نمی کنید مجامع باید پویاتر باشند راهکارتان چیست، گفت: اگر اعضا لازم بدانند مجمع بیشتر تشکیل جلسه می‌دهد و هر موقع اراده کنند ما هم پاسخگو خواهیم بود. دبیرخانه مجمع هم باید فعال‌تر باشد و موارد را عنوان کند.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود وزارت ورزش دوست ندارد شما به کارتان ادامه دهید، گفت: فکر نمی‌کنم اینطور باشد. ما به مقررات احترام می گذاریم و مسئولان وزارت هم در مجمع حضور دارند. فکر می‌کنم آنها خیلی به من علاقه دارند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بازی با فلسطین لغو شد، عنوان کرد: این کشورها خودشان درخواست بازی دوستانه می‌دهند اما خودشان هم کنار می‌کشند. امیدوارم به مبارزات‌شان ادامه دهند!

کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا با این وضعیت می‌توانیم در جام ملت‌ها موفق باشیم، عنوان کرد: تمام تلاش‌مان این است که نتایج خوبی کسب کنیم. بچه‌ها هم مصمم هستند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته بود بازیکنانی که در مورد خدمت سربازی تخلف کرده‌اند، تنها به خاطر فوتبال بوده است، گفت: من نگفتم که آنها تخلف نکردند قطعا تخلفی صورت گرفته است اما ما درخواست کردیم که به خاطر کمک به تیم ملی این بازیکنان یک ماه عفو بخورند و پس از آن مانند سایر افراد با آنها برخورد شود. به درخواست ما رسیدگی کنند یا نه ما تابع قانون هستیم. البته خودمان در فدراسیون هم در کمیته انضباطی و کمیته اخلاق برخورد خواهیم کرد.

کفاشیان در پاسخ به این سؤال که وزارت ورزش اعلام کرده یکی از مدیران فدراسیون برای سفرهایی که به همراه تیم ملی رفته است، یک میلیارد تومان دریافت کرده گفت: این طور نیست. زمانی که یک تیم به یک اردو می‌رود 40 نفر با این تیم می‌روند که هر فردی وظیفه خاص خودش را دارد و این طور نیست که وزارت ورزش اعلام کرده است.
اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------