آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!

تیم فوتبال استقلال که برای یک روز صدر جدول را به رقیب سنتی داده بود، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر برابر شمس آذر قزوین به…

دیدار کی روش ، ملی پوشان و کودکانِ یتیم و معلول ( عکس )



اخبار ورزشی - دیدار کی روش ، ملی پوشان و کودکانِ یتیم و معلول ( عکس )

سرمربی تیم ملی ایران به همراه چند نفر از بازیکنان تیم ملی به دیدار کودکان یتیم و معلول رفت. مردپرتغالی تقریبا پیش از هر کدام از تورنمنت های مهم بازیکنان تیمش را به دیدار کودکان یتیم ، معلول یا بیمار می برد و انگیزه های پیروزی را برایشان بیشتر می کند.

در این دیدار که صبح امروز انجام شد کارلوس کی روش با قوچان نژاد و نکونام همراه بود.


 سرمربی تیم ملی ایران به همراه چند نفر از بازیکنان تیم ملی به دیدار کودکان یتیم و معلول رفت. مردپرتغالی تقریبا پیش از هر کدام از تورنمنت های مهم بازیکنان تیمش را به دیدار کودکان یتیم ، معلول یا بیمار می برد و انگیزه های پیروزی را برایشان بیشتر می کند. در این دیدار که صبح امروز انجام شد کارلوس کی روش با قوچان نژاد و نکونام همراه بود.

 

اخبار,اخبار ورزشی , سرمربی تیم ملی ایران

 
کارلوس کی‌روش امروز بعد از تمرین صبح به همراه کاپیتان جواد نکونام و رضا قوچان نژاد با حضور در مجتمع خیریه بهشت رضا (ع) به نمایندگی از کل تیم ایران ازکودکان یتیم و معلول این مجتمع دیدار کردند.

این مجتمع خیریه همان مکانی است که بازیکنان تیم ملی پیش از سه بازی حیاتی ایران در رقابتهای انتخابی جام جهانی با حضور در آن با شرایط نگهداری این کودکان آشنا شده بودند.

 

اخبار,اخبار ورزشی , سرمربی تیم ملی ایران

 
به گفته مسوول این مجتمع، کمک‌های تیم ملی در آن زمان باعث شد که در کنار سایر کمک‌های رسیده، مکانی دائمی برای این کودکان تهیه شود.

امروز همچنین از سوی کادر فنی و بازیکنان تیم ملی مبلغ 12 هزار دلار بابت تجهیز این مجتمع به کامپیوتر و تجهیزات الکترونیکی  اهدا شد. همچنین البسه و اقلام ورزشی که سرمربی تیم ملی از باشگاه منچستریونایتد تهیه کرده بود بهکودکان این مجتمع و همچنین سه شعبه دیگر این مجمتع هدیه شد.

در این دیدار صمیمانه کی‌روش به همراه نکونام و قوچان نژاد از این کودکان خواستند برای موفقیت تیم ملی دعا کنند. کاپیتان تیم ملی از مسوول این مجتمع خواست که روز بازی‌های ایران در لابی این مجتمع کودکان را جمع کند تا آنها به صورت دست جمعی ضمن حمایت از تیم ملی برای موفقیت ایران دعا کنند.

 

اخبار,اخبار ورزشی , سرمربی تیم ملی ایران

 
یکی از کودکان هنرمند این مجتمع که از دو دست معلول بود با هنر خود و با استفاده از دهان نقاشی زیبایی را تقدیم به سرمربی تیم ملی کرد و روی آن نوشت: "تقدیم به کارلوس کی‌روش و با آرزوی سربلندی ایران در جام ملت‌های آسیا"

کی‌روش هم پس از دریافت این هدیه زیبا و به یادماندنی خطاب به بهرام که سرمربی تیم ملی او را "بهرام پیکاسو" لقب داد گفت: باید به این هنری که خدا به تو داده افتخار کنی. من برای تو بهترینها را آرزو دارم.

سرمربی تیم ملی همچنین با اشاره به فرا رسیدن سال نوی میلادی برای کودکان ایران و جهان آرزوی آرامش و سلامت کرد و خطاب به کودکان این مجتمع گفت: با همین قدرت به زندگی‌تان ادامه بدهید و یادتان باشد که همیشه خوشحال باشید.

اخبار ورزشی - عصر ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------