ناراحتی کی روش از علی کریمی؛ نکونام واسطه شد



اخبار,اخبار ورزشی , تیم ملی فوتبال

 

اخبار ورزشی - قهر جادوگر شرایط اردو را به هم ریخت؛
ناراحتی کی روش از علی کریمی؛ نکونام واسطه شد

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان می خواست با نرفتن به استرالیا شوک دیگری را وارد کند ولی سرانجام نکونام وی را منصرف کرد.

 علی کریمی قهر کرد، این خبری بود که مثل توپ ترکید... تازه لبخند رضایت بابت صدور مجوز مهرداد پولادی و سروش رفیعی روی لب‌های کی روش نشسته بود که قهر کریمی اوضاع تیم ملی را به هم ریخت.

صبح دیروز بود که کریمی تصمیم به ترک تیم ملی گرفت. علیرضا منصوریان برای دیدن کارلوس کی روش و اعضای تیم ملی به اردو رفته بود که شنید کریمی این محل را ترک کرده است.

* کریمی: خاطر شما برای ما عزیز است آقای منصوریان
منصوریان با کریمی تماس گرفت و حرف‌هایش را شنید و به او گفت حق با توست اما شب تیم ملی عازم استرالیاست و در این مقطع صبوری کن، تا چشم بر هم بزنی جام ‌ملت‌ها تمام می‌شود.

کریمی نیز پاسخ داد: "علی‌آقا شما اصول مرا می‌دانی، من حاضر نیستم تحت هر شرایطی کار کنم و جایی ماندگار شوم!"

منصوریان نیز گفت: "به خاطر من این یک دفعه بزرگی کن و همراه تیم ملی باش. به خاطر من!"

جواب آخر علی کریمی: "اجازه بدهید فکر کنم اگر توانستم حتماً! خاطر شما عزیز است."

منصوریان نیز در غیاب کریمی و در اردوی تیم ملی گفت شاید علی شب بیاید فرودگاه. تدارکات تیم ملی نیز چمدان مخصوص کریمی (شامل پوشاک) را به فرودگاه امام (ره) بردند و ساعت 20 تحویل بخش بار دادند. منصوریان واسطه شد تا کریمی به استرالیا برود ولی دیشب چمدان کریمی به استرالیا ارسال شد.

* دلخوری کی روش از جادوگر؛ کریمی به من بی احترامی کرد و رفت!
علی کریمی بدون اینکه با کارلوس کی روش مشکلاتش را در میان بگذارد، اردوی تیم‌ملی را ترک کرد. او پیش از شروع تمرین دیروز، بی‌سر و صدا، ساکش را جمع کرد و بدون اطلاع به کادرفنی و کی روش، هتل آزادی را ترک کرد تا از تیم‌ملی جدا شود.

جالب اینجاست که به محض خروج او از هتل، کی روش سریعاً مطلع شد که کریمی رفته است و همان جا از جدایی او مطمئن شد.

کی روش در تمرین عصر دیروز تیم‌ملی کمی عصبی بود و بعد از تمرین هم وقتی از او پرسیدند کریمی چه خواهد شد، تنها گفت: «من به او احترام زیادی گذاشتم ولی کریمی بی‌احترامی کرد و رفت. او حتی به من نگفت می‌خواهد برود.»

کی روش معتقد است کریمی می‌توانست با او مشکلاتش را در میان بگذارد و پس از مشورت گرفتن از او برود اما کریمی ترجیح داد مثل امید نمازی رفتار و بی‌آنکه که کی روش و مسئولان را در جریان بگذارد، اردو را ترک کند.

کریمی بیشتر به دلیل مشکلاتی که در قراردادش بود، تیم‌ملی را ترک کرد. جالب اینجاست که دیگر اعضای تیم‌ملی هم مثل او پولی در این مدت دریافت نکرده‌اند و اغلب‌شان هم قرارداد ندارند.

کی روش از رفتار کریمی دیروز شوکه شده بود و گفت هرگز تصور نمی‌کرد چنین رفتاری انجام دهد.

* نکونام پادرمیانی کرد پرونده بسته شد؛ کی روش نمی‌خواست به استرالیا برود
قهر کریمی آخرین شوک به تیم ملی نبود... شوک آخر را کی روش در فرودگاه وارد کرد... وقتی اتوبوس تیم ملی به فرودگاه رسید، تمام ملی‌پوشان پیاده شدند اما کی روش و دستیارانش در اتوبوس ماندند.

ملی‌پوشان چند دقیقه‌ای منتظر پیاده شدن سرمربی بودند و طولانی شدن این زمان، نجواهایی را به دنبال داشت. شایعه شد کی روش می‌گوید با این شرایط من همراه تیم ملی نیایم، بهتر است.

او و دستیارانش در حال صحبت بودند که نکونام سوار اتوبوس شد و بعد از چند دقیقه مکالمه، کاپیتان همراه سرمربی تیم ملی از اتوبوس پیاده شد. می‌گویند نکونام کی روش را قانع کرده همراه تیم ملی به استرالیا برود. کی روش در لحظاتی که مشغول صحبت با نکونام بود، مترجم خود را هم از اتوبوس پیاده کرد.

ماجرا از این قرار است که سرمربی تیم ملی با وجود دلخوری از کریمی، می‌خواست یک رفتار حرفه‌ای را از خود به نمایش بگذارد.

کی روش می‌گفت، کریمی عضوی از کادر فنی تیم ملی است و من به احترام او باید صبر کنم تا تکلیف روشن شود؛ منتظر می‌مانم تا یک نفر جواب قطعی به من بدهد که کریمی در استرالیا همراه ما هست یا نه.

وقتی به کی روش خبر دادند کریمی قطعاً همراه کاروان تیم ملی به استرالیا نمی‌رود، او از اتوبوس پیاده شد و به ملی‌پوشان پیوست. با وجود این که کی روش از قهر کریمی دلخور است، عده‌ای در تهران تلاش می‌کنند جادوگر را راضی کنند با چند روز تأخیر به استرالیا برود.
اخبار ورزشی - خبر ورزشی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------