قراردادهایی بسیار عجیب و آماتور گونه در نقل و انتقالات نیم فصل دوم!



اخبار,اخبار ورزشی , لیگ برتر

 

اخبار ورزشی - علیپور خبر داد؛
قراردادهایی بسیار عجیب و آماتور گونه در نقل و انتقالات نیم فصل دوم!

برخی از بازیکنان تیم فوتبال راه آهن با قراردادهایی آماتور گونه به عضویت راه آهن درآمدند.

 حجت الاسلام علیرضا علیپور گفت: در مورد وضعیت نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر، گفت: در حال حاضر سازمان لیگ در حال بررسی قراردادهای ارایه شده به سازمان لیگ است تا اگر مورد خاصی در آنها دیده شد با آن برخورد قانونی شود. برخی از بازیکنانی که در نیم فصل به تیم راه آهن پیوستند قراردادهای‌شان آماتور گونه بوده است و در واقع در فرمت قرارداد حرفه‌ای شرایط آماتور گونه دارند.

وی ادامه داد: تا روز 15 دی ماه به باشگاه راه آهن فرصت داده‌ایم که این قراردادهای آماتور گونه اصلاح شود و بازیکنانی هم که در نیم فصل به این تیم رفته‌اند مراقب باشند که متضرر نشوند.

رئیس کمیته نظارت و بازرسی سازمان لیگ در مورد اینکه شرایط آماتور گونه در قرارداد حرفه‌ای چیست گفت: برخی از این بازیکنان با رقم‌های باورنکردنی به تیم راه آهن پیوسته‌اند و مثلا مبلغ قرارداد برخی از بازیکنان 12 هزار تومان است.البته این قراردادها مربوط به نیم فصل دوم است.

علیپور تصریح کرد: سازمان لیگ به باشگاه راه آهن به چشم یک سرمایه ملی نگاه می‌کند و همه تلاش‌هایش را برای بهبود وضعیت این باشگاه کرده است اما برخی از بازیکنان با نظر افرادی جذب شده‌اند که صلاحیت فنی لازم را نداشته‌اند.
اخبار ورزشی - فارس

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------