اظهارات بازیكن دوپینگی پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - خواب و خوراک ندارم؛
اظهارات بازیكن دوپینگی پرسپولیس: زندگی ام به هم ریخته است

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «من از این ناراحتم که زحمات زیادی کشیدم و با رابطه بازی بالا نیامدم.»

 شهاب زاهدی درباره اینکه گفته می شود دوپینگی جدید فوتبال ایران است، اظهار داشت: «متاسفانه هر کس از راه می رسد چیزی درباره من می گوید. این مساله اتفاقی بوده که رخ داده اما به صورت کامل رو چهارشنبه همه چیز مشخص می شود. من چیز زیادی نمی دانم اما ماجرا مربوط به زمان حضورم در تیم امید پرسپولیس است.»

وی ادامه داد: «تا الان که به تیم بزرگسالان پرسپولیس رسیدم، خدا پشتم بوده و از اینجا به بعد را هم به او می سپارم. من دوست ندارم درباره ماده ای که مصرف کردم و مسائل مطرح شده حرفی بزنم. روز چهارشنبه به فدراسیون فوتبال می روم تا در این باره صحبت کنیم.»

مهاجم پرسپولیس همچنین گفت: «به خدا در این چند روز خواب و خوراک ندارم. زندگی ام به هم ریخته است و اصلا چنین تصوری نداشتم. من از این ناراحتم که زحمات زیادی کشیدم و با رابطه بازی بالا نیامدم. نمی دانم چه بگویم ولی متاسفانه در بازی با گل گهر سیرجان تست دادم و این تست مثبت شد. هنوز هم مشخص نیست چه اتفاقاتی می افتد.»

زاهدی در پاسخ به این پرسش که آیا با درخشان صحبتی کرده است، عنوان کرد: «خیر، درخشان درگیر مسائل مربوط به تیم است و از طرفی پرسپولیس نیاز به آرامش دارد و موفقیت تیم از هر چیزی مهمتر است.»

وی در پایان افزود: «هنوز اتفاقی نیفتاده است. روز چهارشنبه به فدراسیون می روم و توضیحاتم را ارائه می دهم. امیدوارم مشکلم حل شود و بتوانم به پرسپولیس برگردم.»
اخبار ورزشی  - كاپ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------