نظر سرمربی‌تیم‌امید درمورد بازیکن‌های دورگه



اخبار,اخبار ورزشی , سرمربی‌تیم‌امید

 

اخبار ورزشی - نظر سرمربی‌تیم‌امید درمورد بازیکن‌های دورگه

محمد خاکپور گفت که ایران می تواند تیم ملی امید قدرتمندی داشته باشد.

به گزارش خبرآنلاین، محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید پس از تمرین امروز تیمش در جمع خبرنگاران گفت: «سعی کردیم تا جایی که می شود بضاعت تیم امید را از نزدیک ببینیم. سه اردو را تدارک دیدیم که در هفته اول بازیکنان باتجربه که در مسابقات حضور داشتند را در جزیره کیش در تمرینات داشتیم. در مرحله دوم با بازیکنان لیگ برتری تمرین کردیم که چند بازیکن خوب از بین آن ها انتخاب شده اند. در اردوی سوم هم بازیکنان لیگ یکی و شهرستانی را دعوت کرده ایم. در نهایت متوجه شدیم که در رده امیدها استعدادهای خوبی داریم که اگر روی آن ها کار شود تیم قدرتمندی در این رده خواهیم ساخت.»

او ادامه داد: «در سه مرحله اردو 110 بازیکن را زیر نظر گرفته ایم که نهایتا 25 نفر را انتخاب می کنیم. اما در آینده هم بازی های لیگ برتر را خواهیم دید تا بازیکنی از قلم نیفتد. تیم امید نه برای من است، نه برای فدراسیون نه برای وزارت ورزش بلکه برای مردم است. ما در عمان اردوی چهار روزه خواهیم داشت که با تیم زیر 22 سال میزبان بازی خواهیم کرد.»

خاکپور در مورد احتمال دعوت از بازیکنان دورگه به تیم ملی امید گفت: «اگر قرار است دو رگه ای به تیم امید اضافه شود باید یک سر و گردن از بازیکنان داخلی بالاتر باشد. اگر بازیکن دورگه ای را ببینیم که هم سطح بازیکنان ایرانی باشد دعوتش نمی کنم.»
اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------