ستاره ناراضی استقلال: از سپاهان پیشنهاد داشتم / در تمرین حاضر نمی شوم تا پولم را بگیرم / نمی توانم هزینه های درمان همسرم را بدهم



اخبار,اخبار ورزشی ,کرار جاسم

 

اخبار ورزشی - در استقلال تیم ملی را هم از دست دادم؛
ستاره ناراضی استقلال: از سپاهان پیشنهاد داشتم / در تمرین حاضر نمی شوم تا پولم را بگیرم / نمی توانم هزینه های درمان همسرم را بدهم

هافبک عراقی استقلال گفت: «اگر هم نمی توانند پولم را بدهند، باید زودتر به من بگویند تا من برای خودم تیمی دست و پا کنم.»

کرار جاسم در رابطه با علت عدم حضورش در اردوی کیش اظهار داشت: «همسرم مدتی است در تهران تحت مداوا قرار دارد و متاسفانه چون باشگاه پولی به من نپرداخته است، نمی توانم از پس هزینه های درمان او بربیایم.»

وی افزود: «ماشینم را فروختم و تا الان بیش از 35 میلیون تومان برای درمان همسرم هزینه کردم. هفته قبل به باشگاه رفتم و مشکلم را با افشارزاده در میان گذاشتم. او هم قول داد که به من پول پرداخت شود اما فقط حرفش را زدند. این چه رفتاری است که با من می شود؟»

هافبک عراقی استقلال تاکید کرد: «اگر من خوب بازی می کنم و مرا می خواهید، پس پولم را بدهید اما اگر مرا نمی خواهید یا نمی توانید پولم را بدهید، قراردادم را فسخ کنید زیرا همین الان در عراق تیم های باشگاهی با رقمی بالاتر از قراردادم در استقلال مرا می خواهند.»

کرار در ادامه خاطرنشان کرد: «من به خاطر علاقه ای که به استقلال داشتم، به این تیم آمدم وگرنه همان زمان پیشنهاداتی بالاتر از استقلال داشتم، پس حالا که به خاطر علاقه ام به این تیم آمدم، قرار نیست که پول نگیرم. من زحمت می کشم و توقع دارم در قبال کاری که در این باشگاه می کنم، پول دریافت کنم.»

وی تصریح کرد: «من از آن دست بازیکنانی نیستم که تا 38 سالگی فوتبال بازی کنم. من در 32، 33 سالگی از فوتبال کنار می روم تا با خانواده و فرزندانم باشم. پس می خواهم در این سال ها پول جمع کنم. پولی که به خاطرش زحمت می کشم. من در استقلال تیم ملی را هم از دست دادم. دیگر چه کار باید بکنم؟»

هافبک عراقی استقلال در این باره که تاکنون چقدر مقدار از پول قراردادش را دریافت کرده، عنوان کرد: «در ابتدای فصل با مسئول باشگاه قرار گذاشتیم که بعد از 10 بازی 50 درصد پولم را بگیرم و این اتفاق افتاد و تا آن زمان مشکلی نبود ولی الان کلی بازی کرده ایم، چه در لیگ و چه در جام حذفی. با این وجود هنوز پولی از آن موقع به من نداده اند. می گفتند فصل نقل و انتقالات است و کمی صبر کن اما باز هم به من پول نمی دهند.
 
کرار بیان کرد: «من هم به کیش نرفتم و دیگر هم در تمرینات استقلال حضور پیدا نمی کنم تا پولم را بگیرم. اگر هم نمی توانند پولم را بدهند، باید زودتر به من بگویند تا من برای خودم تیمی دست و پا کنم. در امارات، عراق، قطر و کل آسیا همه کرار را می شناسند و می توانم خیلی زود برای خودم تیم پیدا کنم. من چیز زیادی از شما نمی خواهم، حقم را بدهید. مسئولان باشگاه شب که به خانه می روند، برای خانواده شان پول نمی برند؟ من هم از این راه درآمد دارم. پول هزینه درمان همسرم را نمی توانم تامین کنم.»

هافبک عراقی استقلال یادآور شد: «الان می گویم در همین فصل نقل و انتقالات تیم سپاهان از من دعوت کرد تا به این تیم بپیوندم ولی مسئولان باشگاه استقلال به من گفتند پول می دهیم، پول می دهیم، فقط صبر کن فصل نقل و انتقالات تمام شود. حالا که فصل نقل و انتقالات تمام شده، نه پول می دهند، نه من دیگر می توانم به سپاهان بروم.»

وی اضافه کرد: «صاحب خانه محلی که در آن هستم، پیش من آمده و می گوید اجازه 6 ماه آینده را جلوتر پرداخت کن، من از کجا دارم این پول را بدهم؟ مگر باشگاه نباید این پول را بدهد؟ اصلا باشگاه بزرگی مثل استقلال چرا این قدر بی پول است؟»

کرار در پاسخ به این سوال که آیا دلارهای موجود در باشگاه به داسیلوا و هلمکه پرداخت شده است؟، گفت: «این به من ربطی ندارد. داسیلوا هم مثل کرار، او هم بازیکن است و پولش را گرفته، پول من را هم بدهند. هر کسی کار می کند، باید پولش را بگیرد. من با این اعصاب خراب نمی توانم برای استقلال بازی کنم. تمرین هم نمی توانم بکنم چون اعصابم خرد است.»

وی در پایان گفت: «همسرم فردا آخرین جلسه درمانی اش را انجام می دهد و به نجف برمی گردد. من هم اگر پولم پرداخت شود، به کیش می روم تا کنار استقلال باشم اما اگر پولم را ندهند، اجازه می گیرم و به نجف برمی گردم تا آنجا برای خودم یک تیم جدید پیدا کنم. واقعا عجیب است که استقلال به این بزرگی 100 میلیون پول ندارد.»
اخبار ورزشی - كاپ

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------