واکنش شوماخر هنگام شنیدن صدای اعضای خانواده‌اش



اخبار,اخبار ورزشی , مایکل شوماخر

 

اخبار ورزشی - واکنش شوماخر هنگام شنیدن صدای اعضای خانواده‌اش

خانواده وی از زمان حادثه تا کنون در کنار وی بوده اند و کورینا همسرش در معدود مصاحبه هایش گفته است که بهبودی او به زمان زیادی نیاز خواهد داشت.

اخبار منتشر شده در چهل و ششمین سالروز تولد مایکل شوماخر، از گریه قهرمان هفت دوره مسابقات اتومبیلرانی هنگام شنیدن صدای اعضای خانواده اش حکایت دارد.

به گزارش ایرنا به نقل از یورو اسپورت، وی در روزهای پایانی سال 2013 میلادی هنگام اسکی در ارتفاعات آلپ دچار حادثه شد و به دلیل ضربه مغزی به کما رفت.

این قهرمان آلمانی سپس مدتی را در بیمارستان گرنوبل فرانسه سپری کرد و پس انجام دو عمل جراحی و خروج از کمای مصنوعی، به بیمارستانی در لوزان سوییس منتقل شد. شوماخر اکنون ادامه مراحل درمانی خود را به آرامی در منزلش طی می کند.

خانواده وی از زمان حادثه تا کنون در کنار وی بوده اند و کورینا همسرش در معدود مصاحبه هایش گفته است که بهبودی او به زمان زیادی نیاز خواهد داشت.

اکنون روزنامه ایتالیایی 'کوریه ره دلا سرا' در گزارشی مدعی شده است که 'گاهی اشکی از گوشه چشمان شوماخر سرازیر می شود و او با شنیدن صدای همسر و فرزندانش شروع به گریه می کند'.

این روزنامه همچنین افزوده است: مایکل چشمانش را باز می کند ولی معمولا چیزی در نگاهش دیده نمی شود. او اخیرا قدرت شناسایی چهره افراد خانواده اش را پیدا کرده است اما نمی تواند با آنها رابطه برقرار کند. شوماخر قادر به صحبت نیست و نمی تواند بدون کمک حرکت کند. او به محرک های بیرونی پاسخ می دهد ولی فعلا فقط می تواند با باز کردن چشمانش به صداهای آشنا واکنش نشان دهد.

آلبرتو ساباتینی سردبیر روزنامه ایتالیایی در این گزارش به نقل از منابع آگاه ادامه داده است: خبر خوب اینکه شوماخر از روی تخت بلند شده و تحت معالجه فیزیوتراپی است. او گاهی بر روی صندلی در مقابل پنجره ویلای خود می نشیند و به قله های برف گرفته کوه های آلپ و یا سواحل دریاچه ژنو خیره می شود.

وی معتقد است: پاسخ شوماخر به محرک ها نشان می دهد او هنوز هم زنده است و می فهمد حتی اگر فعلا در بدن بی تحرک خود زندانی باشد.
اخبار ورزشی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------