کنایه قلعه‌نویی به ملی پوشان استقلال



اخبار,اخبار ورزشی ,امیر قلعه‌نویی

 

اخبار ورزشی - کنایه قلعه‌نویی به ملی پوشان استقلال

سرمربی آبی پوشان معتقد است که تیمش اکثر گل هایی را که می خورد از روی تاکتیک حریفان نیست و بر اساس اشتباهات فردی گل دریافت می کند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، امیر قلعه نویی درباره وضعیت تیم استقلال در اردوی کیش گفت: "تیم ما سه قسمت است. یک قسمت افرادی هستند که عضو تیم ملی هستند. قسمت دیگر کسانی هستند که یا مصدوم شده اند و یا پولشان را نگرفته اند و قسمت بعدی ما هستیم که با13 نفر در این اردو به کیش سفر کردیم."

سر مربی تیم استقلال در خصوص جابجایی دروازه بان های این تیم گفت:" رحمتی اول فصل از این تیم جدا شد. پس از آن، یک دروازه بان خارجی را آوردیم. ولی شرایطی پیش آمد که وحید طالب لو به این تیم برگردد. از این موضوع خوشحالم و امیدوارم با برگشتنش به این تیم بتواند کمک خوبی به استقلال کند."

امیر قلعه نویی درباره تقویت خط حمله و دفاع تیم و گل خوردن و یا گل نخوردن در شرایط مختلف گفت:" بعضی وقت ها در شرایطی، گل های زیادی می زنیم. ولی در همان زمان ممکن است گل هم بخوریم. این نشان دهنده این است که کادر فنی افکار هجومی دارد. طبیعی است که مردم دوست دارند در یک بازی به جای یک - هیچ، دو- یک یا سه - دو ببینند. قوانین فیفا به سمتی رفته که گل زیاد رد و بدل شود. در سال جاری نیز ما این کار را انجام می دهیم. اکثر گل هایی را که ما خوردیم از روی تاکتیک حریف نیست، اشتباهات فردی است. یعنی 80 درصد گل هایی که ما خوردیم این گونه بوده است. ولی به هر صورت ما باید این مشکل را برطرف کنیم."

سر مربی تیم استقلال در خصوص رضا عنایتی که از تیم پدیده دوباره به استقلال بازگشته اظهار داشت: "یکی از علت هایی که رضا عنایتی را به استقلال برگرداندیم این است که ما داخل زمین بازیکنی که بار روحی و روانی و وزنه تیم را بالا ببرد نداشتیم. به همین دلیل عنایتی را به عنوان کاپیتان تیم آوردیم که هم مقبولیت خوبی دارد و هم بازیکن فرصت طلبی است. من فکر می کنم با آمدن رضا عنایتی، مشکل رهبری داخل زمین هم برطرف شود."

وی در خصوص فصل نقل و انتقالات و جذب نیروهای مد نظر خود گفت:" به غیر از محسن مسلمان تمام بازیکنانی که مد نظرمان بود را جذب کردیم."
 
سرمربی تیم استقلال درباره اردوی این تیم در کیش گفت: "با توجه به تلاش های مسئولان ورزشی طی سالیان گذشته و همچنین مدیریت مهندس مونسان، کیش از امکانات ورزشی خوبی برخوردار است و شرایط آب و هوای مساعدی برای برگزاری اردوها و مسابقات ورزشی را داراست. این عوامل باعث شده که نه تنها تیم استقلال بلکه همه تیم ها برای برپایی اردو به جای برپایی اردو در سایر کشورها به جزیره کیش سفر کنند. البته با مدیریت خوب مونسان امیدواریم که چند زمین چمن مناسب تر در کیش ساخته شود."

قلعه نویی در خاتمه از کلیه مسئولان ورزشی جزیره کیش که امکانات برپایی این اردو را برای تیم استقلال مهیا کرده اند تشکر کرد.

تیم استقلال از 13 دی ماه به منظور برپایی اردوی 12 روزه به جزیره کیش سفر کرده است.
اخبار ورزشی - سایت رسمی باشگاه استقلال

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------