واكنش صالح به جدایی كریمی از تیم ملی



اخبار,اخبار ورزشی ,جدایی كریمی از تیم ملی

 

اخبار ورزشی - از روی فیلم برای دورگه ها تصمیم می گیریم؛
واكنش صالح به جدایی كریمی از تیم ملی

مربی تیم امید گفت: «اردوی عمان مربوط به بازیکنان لیگ برتری است و دیگر بازیکنان در آنتالیا اضافه می شوند.»

مجید صالح در رابطه با اظهارات کفاشیان مبنی بر اینکه قهر کریمی تکرار اتفاق مجید صالح در تیم ملی بود، اظهار داشت: «وقتی آقای رئیس این را بیان کرده است، من دیگر نمی توانم چیزی بگویم. قطعا اتفاقی که برای من رخ داد، برای کریمی هم رخ داده است، اگر چه من با کریمی صحبت نکردم که دلیل اصلی این اتفاق را جویا شوم. الان زمان خوبی برای این صحبت ها نیست زیرا تیم ملی در مقطع حساسی قرار دارد اما قطعا یک روز خیلی شفاف درباره این اتفاقات صحبت می کنم.»

وی در رابطه با بازی های فشرده تیم امید خاطرنشان کرد: «برای اینکه تمام بازیکنان را ببینیم و کیفیتشان را ارزیابی کنیم، مجبوریم که هر روز یک بازی تدارکاتی داشته باشیم. علاوه بر اینکه امروز بازی خواهیم کرد، فردا نیز صبح و بعدازظهر بازی انجام می دهیم تا قبل از سفر به عمان وضعیت تمام بازیکنان برای کادرفنی مشخص شود.»

وی ادامه داد: «البته اردوی عمان فقط مربوط به بازیکنان لیگ برتری است. این بازیکنانی که الان در اردو هستند از مناطق مختلف شناسایی شده اند و چون فدراسیون نمی توانست یکی، 2 روزه برای آنها ویزا بگیرد، در اردوی عمان غایب خواهند بود. برخی از این بازیکنان در آنتالیا به ما اضافه می شوند و برخی از بازیکنان لیگ برتری نیز خط خواهند خورد.»

مربی تیم امید تصریح کرد: «البته در عمان فقط یک دیدار تدارکاتی داریم وچند روزی بیشتر آنجا نیسیتیم. برنامه اصلی ما روی اردوی آنتالیا است و آنجا ترکیب نهایی تیم تا حدودی مشخص خواهد شد. بازیکنان حاضر در اردوی عمان اکثرا در داخل کشور و در روز پرواز به ما می پیوندند و مثلا شاهین ثاقبی، بازیکن تراکتورسازی از دوبی به عمان خواهد آمد.»

وی در خصوص حضور دورگه ها در تیم امید گفت: «فیلم برخی از بازیکنان تهیه شده و کادرفنی از روی این فیلم ها برای این بازیکنان تصمیم خواهد گرفت. البته مشخص نیست که حتما بازیکنی دعوت شود اما اگر بازیکن سطح بالایی بود، از دورگه ها نیز استفاده می کنیم.»
اخبار ورزشی - كاپ

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------