پرسپولیسی ها بدانند؛ عجيب خريدی مي‌شود این بازیکن ملی پوش و تکنیکی



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - مدافع فلسطینی در یک قدمی سرخ ها
پرسپولیسی ها بدانند؛ عجيب خريدی مي‌شود این بازیکن ملی پوش و تکنیکی

بستن سمت چپ خط دفاع پرسپولیس هم برای خودش داستان پیچیده‌ای دارد.

در ابتداي فصل، پرسپوليسي‌ها براي پست چپ خط دفاع تیم نتوانستند مهرداد پولادي را حفظ كنند. كمي كه جلوتر رفتيم، هيچ آلترناتيوي براي اين پست به پرسپوليس نيامد تا ميثم حسيني و عليرضا نورمحمدي و بعد از آن نيز حميد علي‌عسگری گزينه‌هاي بازي در اين پست شوند.

 

حالا حسيني اخراج شده، نورمحمدي نيز ديگر در جناح چپ بازي نمي‌كند. قرار بود يك مدافع ژاپني جذب تيم شود كه اين اتفاق رخ نداد، بعد گفتند مدافع چپ و جوان تيم‌ملي عراق در يك قدمي پرسپوليس است؛ همين بازيكن شماره 16 عراق كه ديروز عملكردش را ديديد. بازيكن بدي نبود اما او نيز از گزينه‌هاي مد‌نظر حميد درخشان خارج شد. حالا يك مدافع فلسطيني - شيليايي با پرسپوليسي‌ها مشغول مذاكره است. اين بازيكن كه يك واسطه نامدار پشت سرش دارد، به احتمال قوي پرسپوليسي خواهد شد. مذاكره به سرعت روند مثبتش را پيمود و حالا يك امضا كافي است تا بازيكن فلسطيني، پرسپوليسي شود.

نقش «برخي افراد» در انتخاب اين بازيكن فلسطيني شايد يكي از مهم‌ترين دلايل حضورش در پرسپوليس باشد.

پرسپوليسي‌ها بدانند و بخوانند؛ عجيب خريدي مي‌شود ضرغام اسماعيل!

مدتي است كه بحث احتمال حضور ضرغام اسماعيل، مدافع چپ تيم ملي عراق در پرسپوليس مطرح مي‌شود و ما هم خيلي تمايل داشتيم بازي او را ببينيم و بعد قضاوت كنيم.

ديروز با ديدن شماره 16 تيم ملي عراق، متوجه شديم ضرغام اسماعيل 20 ساله، بازيكني چپ‌پا، تكنيكي و رونده است كه در صورت پيوستن به پرسپوليس مي‌تواند مشكلات جناح چپ خط دفاعي سرخپوشان را به حداقل برساند. البته شنيده مي‌شود به جاي ضرغام اسماعيل، پرسپوليس قرار است يك بازيكن فلسطيني - شيليايي را بخرد كه 10 سال از ملي‌پوش عراقي بزرگ‌تر است و نصف او هم احتمالاً كارايي ندارد.

البته درخشان درباره جذب این بازیکن آب پاکی را روی دست هواداران ریخت و گفت: «بازیکن عراقی که به دنبالش بودیم، قرارداد دارد و نمی تواند به ایران بیاید. فقط بازیکنی الان می تواند بیاید که قبل از پایان نقل و انتقالات قرادادش را فسخ کرده باشد. بازیکن فلسطینی 2 ملیتی است و می تواند در آسیا برای ما بازی کند. اگر بازیکن عراقی نشد، این را جذب می کنیم. صحبت هایش را داریم، انجام می دهیم که بازی هایش را تمام کند، به جمع ما بیاید. او اصلیت شیلیایی دارد.»
اخبار ورزشی - خبر ورزشی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------