آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

باگلباران الچه،يک پاي بارسادر يک چهارم کوپادل ري



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال بارسلونا

 

اخبار ورزشی - صعود بارسا حتمي شد
باگلباران الچه،يک پاي بارسادر يک چهارم کوپادل ري

بارسلونا ديدار رفت مرحله يک هشتم کوپا دل ري را با يک پيروزي پرگل مقابل الچه پشت سر گذاشت.

به گزارش ورزش سه، بارسا که روزهایی بحرانی را پس از شکست مقابل سوسیداد تجربه می کند و بحران مدیریتی و اختلافات مسی و انریکه در رسانه های اسپانیا علنی شده است، برای گذر ازاین بحران، به قصد یک پیروزی پر گل مقابل تیم ضعیف الچه، پای به میدان گذاشت. انریکه برای این بازی، مسی را از ابتدا درون زمین گذاشته بود و غیبت ژاوی و بوسکتس نیز به چشم نیامد.


بارسا از همان دقیقه اول، فشار را روی دروازه الچه آغاز کرد و در دقیقه 4 می توانست به گل اول دست یابد که یوردی آلبا این فرصت را از دست داد. در دقیقه 10، خطای پنالتی آشکار روی نیمار را داور بازی پنالتی تشخیص نداد. بارسا برای زدن گل اول تا دقیقه 35 صبر کرد در حالیکه 4 فرصت مسلم گلزنی را تا این دقیقه از دست داده بود.بخصوص فرصت نیمار در دقیقه 33 که با بدشانسی او به گل تبدیل نشد.

در نهایت همکاری عالی مسی، سوارز و نیمار، با ضربه تمام کننده ستاره برزیلی توام شد و گل اول کاتالان ها به ثبت رسید. با این گل، کار بارسا راحت تر شد و در دقیقه 40، سوارز روی پاس آلبا و یک حرکت انفرادی استثنایی، گل دوم را به ثمر رساند.


در ادامه، مسی هم یک گل زد اما به درستی از سوی کمک داور آفساید اعلام شد. در دقیقه 45 بود که نیمار درون محوطه جریمه سرنگون شد و داور اعلام پنالتی کرد. مسی بر خلاف جهت دروازه بان، این توپ را به گل سوم بارسلونا تبدیل کرد تا کاتالان ها با اندوخته مطمئن سه گل به رختکن بروند.

نیمه دوم نیز با حملات بارسا آغاز شد و ده دقیقه پس از شروع این نیمه، بارسا به گل چهارم نیز دست یافت. پاس عمقی عالی مسی به آلبا رسید و این بازیکن پس از یک کنترل خوب،با پای راست، دروازه الچه را برای بار چهارم فرو ریخت تا به نوعی گل به خودیش در بازی مقابل سوسیداد را جبران کرده باشد.

4 دقیقه بعد یعنی دقیقه 59، نوبت به نیمار رسید تا گل دوم خود و گل پنجم بارسا را به ثمر برساند.در این لحظه، نیمار پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه استثنایی، دروازه الچه را فروریخت. بی شک زیباترین گل بازی همین گل بود.

در ادامه، لوئیس انریکه، آلبا، پیکه و نیمار را بیرون کشید و آدریانو، سامپر و پدرو را وارد بازی کرد. بارسا با وجود اینکه با 5 گل از حریف پیش بود باز هم میل به گلزنی داشت و برای زدن گل های بیشتر تلاش می کرد. دقیقه 75، ضربه آزاد مسی را "تیتون"، دروازه بان الچه به زیبایی دفع کرد و سه دقیقه بعد نیز همین دروازه بان، مانع از گلزنی پدرو شد.

در نهایت این بازی با همان 5 گل به سود بارسا به اتمام رسید تا کار صعودش به مرحله بعد حتمی شود. دیدار برگشت، هفته بعد در زمین الچه برگزار خواهد شد.

در دیگر دیدار این مرحله نیز که ساعتی زودتر به اتمام رسیده بود، تیم سویا در زمین گرانادا با نتیجه 2-1 به برتری دست یافت تا کار راحتی در دیدار برگشت داشته باشد.

اخبار ورزشی - ورزش سه

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------