حمله زشت فوتبالیست لیگ برتری شیطان‌صفت به دختر جوان حادثه آفرید!



اخبار,اخبار ورزشی ,لیگ برتر

 

اخبار ورزشی - نتیجه نزول ارزش‌هاي اخلاقي درفوتبال
حمله زشت فوتبالیست لیگ برتری شیطان‌صفت به دختر جوان حادثه آفرید!

فوتبال نتیجه‌گرا و مدیریت ضعیف باشگاهی به همراه پول زیاد و قراردادهای میلیاردی باعث شده این رشته و بازیکن شاغل در آن از مسائل اخلاقی و فرهنگی فاصله بگیرد.

 اين بار ماجرا به يك فوتباليست خارجي برمي‌گردد كه نسبت به گذشته بدجوري افت كرده و داستان آپارتمان مجردي‌اش نقل محافل فوتبالي است و چندي پيش حادثه‌اي در يك مجتمع در خيابان فرشته به وجود آورده است. ظاهراً اين فوتباليست پر سروصدا سوار آسانسور مي‌شود كه يك دختر ايراني هم در آن آسانسور بوده است. همين كه در آسانسور بسته مي‌شود اين بازيكن معروف كه گويا حال و احوال عادي نداشته، به طرف آن خانم جوان حمله‌ور مي‌شود و ...

از قضاي روزگار آسانسور در طبقه بعدي متوقف شده و مردم با شنيدن سروصداي دختر جوان بيرون مي‌ريزند و او را به‌موقع از چنگال فوتباليست شيطان‌صفت نجات مي‌دهند.

داستان به همين‌جا ختم نمي‌شود. خانواده دختر جوان شكوائيه‌اي را تنظيم و به مراجع قضايي ارائه مي‌دهند كه در نهايت پاي مسئولان باشگاه ليگ برتري هم وسط مي‌آيد اما شاكي در نهايت به خاطر آبروي اين باشگاه كوتاه آمده و رضايت مي‌‌دهد!

اين اتفاق مشتي نمونه خروار اين فوتباليست خارجي متأهل است كه همواره در مطبوعات با فرزندش عكس مي‌اندازد و ادعاي خانواده‌دوست ‌بودن مي‌كند ولي در عمل آپارتمان خود را تبديل به محلي براي تردد اراذل و اوباش و رفقاي ناباب در تهران كرده بود.

البته شنيديم باشگاه بزرگ لیگ برتری بالاخره به اين نتيجه رسيد كه عذر اين فوتباليست خارجي را بخواهد و تبعات آن را هم پس بدهد اما به راستي اين سؤال باقي مي‌ماند چرا ارزش‌هاي اخلاقي در اين فوتبال نزول كرده و اين‌قدر رنگ باخته است؟
اخبار ورزشی - خبر ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------