آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

اتفاق عجیبی که قلعه نویی در نقل و انتقالات برای استقلال رقم زد!



اخبار,اخبار ورزشی ,امیر قلعه نویی

 

اخبار ورزشی - رفت و آمد مشکوک 40 بازیکن!
اتفاق عجیبی که قلعه نویی در نقل و انتقالات برای استقلال رقم زد!

استقلال یکی از پرنوسانترین تیم های فصل نقل انتقالات فوتبال ایران است که بازیکنان زیاد را به خدمت گرفته یا کنار گذاشته است. در این میان نزدیک به 40 بازیکن رفت و آمدهای مشکوک فنی به این تیم داشته اند.

 جابجایی بازیکنان و جذب مردان جدید اتفاقی تاثیرگذار در فوتبال دنیا به شمار می رود و تیم ها برای تقویت خود در نیم فصل دوم به دنبال نفراتی هستند که از نظر کارایی بتوانند بهترین عملکرد و کمک را به تیم خود داشته باشند اما اینگونه نیست که در یک تیم همه تصمیمات به سرمربی ختم شود.

در واقع اینگونه نیست که یک سرمربی با سلیقه خودش همه سرمایه ها و داشته های را عوض کند چرا که آن بازیکنان میلیاردی سرمایه هر تیمی محسوب می شوند و برای جا افتادن بازیکنان در آن سیستم هزینه های فراوانی انجام شده است.

استقلال یکی از تیم هایی است که جابجایی در آن زیاد صورت گرفته است. امیر قلعه نویی با بسیاری از بازیکنان به مشکل خورده و آنها را از استقلال کنار گذاشته است چه به لحاظ فنی و چه از نظر اخلاقی، برخی بازیکنانی که وی انتخاب کرده انتخاب‌های بسیار خوبی بودند که در بدو ورود چشم‌ها را خیره کردند (فرزاد حاتمی و ایمان موسوی) اما اینها هم به سرعت در تمرینات استقلال افت کردند و ظرف شش ماه از این تیم جدا شدند. برخی هم پس از جدایی از استقلال شکوفا شدند و در تیم‌های بعدی عالی عمل کردند. (ایمان مبعلی و فریدون زندی، میلاد میداوودی و ...).

به اسامی بازیکنانی که پس از آمدن امیر قلعه نویی به استقلال طی دو سه سال اخیر از باشگاه با نظر مستقیم سرمربی از این تیم جدا شده اند و یا به گونه ای با آنها رفتار شده که بروند نگاه کنید و در نظر داشته باشید که اکثر آنها را خود امیر قلعه نویی به استقلال آورده است: مهدی رحمتی، پژمان منتظری، علی حمودی، حسن اشجاری، فریدون زندی، ساموئل، کیانوش رحمتی، مجتبی جباری، فرهاد مجیدی، سیاوش اکبرپور، آرزه، عباس محمد رضایی، میلاد میداوودی، منوچهری، ایمان مبعلی، احمد جمشیدیان، مهدی نظری، گوران لاوره،نیکبخت واحدی،مهرداد اولادی، ویلیام ردی، فرزاد حاتمی، اسماعیل شریفات، ایمان موسوی، جواد نکونام، تونی کاروالیو، مجید غلام‌نژاد،جانواریو، توزی، جواد شیرزاد و ... تا به اینجا ما 30 بازیکن را شمردیم که با نظر مستقیم امیر قلعه نویی جذب و دفع شده اند آنهم در عرض دو سال و نیم!

معدود خروجی هایی هم بوده اند که به پای قلعه نویی نوشته نشده اما در آن دخیل بوده مثل مجتبی جباری و یا کیانوش رحمتی که مصدوم شد و رفت. اما از این لیست تقریبا 27 بازیکن با نظر مستقیم سرمربی جذب و به سرعت دفع شده اند تا استقلال بیشتر به محله برو و بیا تبدیل شده باشد.

به گزارش مهر، شاید این یک رکورد است در فوتبال ایران که یک مربی تا این حد به سرعت بازیکن جذب و دفع کند و نتواند با آنها سازگاری فنی و یا اخلاقی داشته باشد! به اسامی بالا باید آندو تیموریان و پژمان نوری را هم اضافه کنیم تا عددمان به 32 بازیکن برسد که با جوانهایی مثل عابدینی و محجوب و قاسمی و حسینی و ... به عدد چهل نزدیک می شویم!

در واقع استقلال با آزاد گذاشتن امیر قلعه نویی و نداشتن کمیته فنی و حتی حذف مدیر فنی (پورحیدری در همین چند ماه قبل) سرمربی را آزاد گذاشته تا هر چقدر دوست دارد با سرمایه باشگاه استقلال خرید و فروش کند و هرچه جلوتر رفت بدتر هم شد چرا که اگر فتح‌الله‌زاده بر حفظ ستاره هایی مثل نکونام و برهانی و مجیدی اصرار داشت، این اصرار امسال به چشم نمی خورد! اشکال استقلال اینجاست که سیستم درست نکرده و مطابق با سلیقه مربی اش بازیکن جذب و دفع می کند!

اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------