آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

پشت‌پرده جدايي آندو از استقلال لو رفت



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - چك 2ميليارد و 800ميليون‌توماني سرژيك دست طلبكاران
پشت‌پرده جدايي آندو از استقلال لو رفت

اطرافيان قلعه‌نويي پشت‌پرده جدايي آندو را تنها مسايل مالي مي‌دانند و دلايلي چون رفتار نامناسب سرمربي استقلال يا مسايلي از اين دست را رد مي‌كنند

 جدايي تيموريان از استقلال و پشت‌پرده اين ماجرا هنوز از سوي خود آندو يا برادرش سرژيك و همچنين باشگاه عنوان نشده و اين در حالي است كه سخنگوي آندو جدايي اين هافبك ملي‌پوش كنوني تراكتورسازي را بي‌ارتباط به مسايل مالي مي‌داند اما حرف‌هاي سرژيك كه همواره طي چند ماه اخير حرف‌هاي ضد و نقيضي درباره مسايل آندو مطرح كرده است نمي‌تواند معيار مناسبي درباره دلايل جدايي آندو از استقلال باشد.

سرژيك كه پيش از اين گفته بود جلسه‌اي براي پيوستن آندو به ذوب‌آهن با آذري نداشته اما بعد آذري عنوان كرد كه آنها در دفتر ميدان وليعصر كارخانه ذوب‌آهن واقع در تهران ديدار كرده‌اند.


سرژيك حتي در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه گل مدعي شد بعد از جام‌ملت‌ها عليه استقلال افشاگري مي‌كنند كه در كمتر از 24ساعت اين صحبت‌ها را تكذيب كرد اما واقعيت جدايي تيموريان از استقلال چه بود؟

اطرافيان قلعه‌نويي پشت‌پرده جدايي آندو را تنها مسايل مالي مي‌دانند و دلايلي چون رفتار نامناسب سرمربي استقلال يا مسايلي از اين دست را رد مي‌كنند و خبر از جلسه‌اي مي‌دهند كه در آن آندو صراحتا از مسايل مالي گفته و از وجود يك چك دو ميليارد و 800ميليون‌توماني در دست طلبكاران خبر داده است.

گويا در اواخر بازي‌هاي نيم‌فصل ليگ بوده كه آندو به اتفاق برادرش سرژيك نزد قلعه‌نويي مي‌روند و درباره مشكلات مالي‌اش صحبت مي‌كنند. در آن جلسه كه نظري‌جويباري و مسعود معيني هم حضور داشته‌اند آندو صراحتا مي‌گويد به دليل دادن چك دست مردم تحت فشار است و باشگاه اگر نمي‌تواند پولش را بدهد رضايتنامه‌اش را صادر كند.

در آن جلسه آندو عنوان مي‌كند چون دسته‌چك نداشته به‌خاطر كارهاي تجاري‌اش با دسته‌چك برادرش چك داده كه مبلغ چك‌هاي سرژيك در دست مردم دو ميليارد و 800ميليون‌تومان بوده و اين موضوع سبب شده تا هر روز طلبكارها در منزل سرژيك بروند و مشكلاتي درست كنند. البته قلعه‌نويي درخصوص اين ماجرا و كلا آندو ديگر اظهارنظر نمي‌كند:«ترجيح مي‌دهم درباره بازيكني كه از استقلال رفته فعلا سكوت كنم!»

مسعود معيني يكي از حاضران آن جلسه اين‌گونه واكنش نشان داد:«بله، چنين جلسه‌اي بود كه من اواخر آن به‌خاطر تدريس در دانشگاه كرج رفتم اما بايد بگويم آندو براي استقلال باارزش است و بايد براي جدايي‌اش هزينه كند. در آن جلسه آندو مشكلات مالي را بيان كرد و سرژيك هم بود كه قلعه‌نويي گفت اگر علاقه‌اي براي ماندن نداري مي‌تواني جدا شوي. بحث مشكلات مالي بود و صحبت‌هايي را هم آندو و سرژيك درباره اين مساله بيان كردند اما من زود رفتم و تا آخر جلسه نماندم و قرارداد آندو زير دو ميليارد تومان بود.»
اخبار ورزشی - جام نیوز

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------