آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

ستاره های سرشناس دنیا چه کسی را بهترین فوتبالیست دنیا می دانند؟



اخبار,اخبار ورزشی , کریستیانو رونالدو

 

اخبار ورزشی - ستاره های سرشناس دنیا چه کسی را بهترین فوتبالیست دنیا می دانند؟

کریستیانو رونالدو مدافع رئال را به عنوان مرد سال دنیا انتخاب کرد.

 مراسم انتخاب بهترین بازیکن فوتبال جهان شب گذشته در زوریخ سوییس انجام شد و همانگونه که پیش بینی می شد کریستیانو رونالدوی پرتغالی توانست تا برای دومین بار متوالی و در مجموع برای سومین مرتبه توپ طلای بهترین بازیکن سال را از آن خود کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ کریستیانو رونالدو که این بار خیلی کمتر از سال گذشته احساساتی شد و به یک فریاد بلند روی استیج بسنده کرد سرخیو راموس، گرت بیل و کریم بن زما رای به عنوان سه بازیکن برتر انتخاب کرده است.

 

از سوی دیگر لئو مسی نیز که عملکردش در هفته های گذشته دوباره نشان از همان بازیکن آماده ای را دارد که می تواند هر خط دفاعی را به هم بریزد ترجیح داده تا نام آنخل دی ماریا را به عنوان گزینه اول بنویسد. اینیستا و ماسچرانو هم تیمی های مسی در بارسا انتخاب های بعدی این ستاره آرژانتینی هستند.

وین رونی کاپیتان تیم ملی انگلستان اما هر سه بازیکن برترش را از رئال مادرید انتخاب کرده است. رونالدو، تونی کروس و گرت بیل سه انتخاب رونی بوده اند. باستیان شواین اشتایگر که حالا دیگر با خداحافظی فیلیپ لام از بازیهای ملی، به عنوان کاپیتان تیم قهرمان جهان شناخته می شود ترجیح داد هر سه بازیکن برتر را از میان هم وطنانش انتخاب کند. شواینی به ترتیب به مانوئل نویر، فیلیپ لام و توماس مولر رای داده است.

اما زلاتان ایبراهیموویچ کاپیتان بلندبالای تیم ملی سوئد که فوتبالدوستان ایرانی بی صبرانه منتظر تماشای حضورش در دیدار دوستانه تیم ملی ایران هستند نیز رابین فان پرسی، روبن و نویر را به عنوان برترین بازیکنان سال معرفی کرده است.

 مرد سال فوتبال جهان هر ساله با رای مربیان و کاپیتان های تیم های ملی و نیز یکی از فعالان رسانه ای این کشورها انتخاب می شود. امسال نیز رای 181 سرمربی، 182 کاپیتان تیم های ملی و 181 فعال رسانه ای از سراسر جهان در انتخاب بهترین بازیکن لحاظ شده است.

در پایان این مراسم 10 بازیکن برتر جهان در سال 2014 به این ترتیب معرفی شدند. کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، مانوئل نویر، آرین روبن، توماس مولر، فیلیپ لام، نیمار جونیور، خامس رودریگز، تونی کروس و آنخل دی ماریا

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------