کنایه عجیب خدادادعزیزی به سردار آزمون پس از گل زیبایش به قطر!



اخبار,اخبار ورزشی ,خدادادعزیزی

 

اخبار ورزشی - انتقاد عزیزی از تیم ملی
کنایه عجیب خدادادعزیزی به سردار آزمون پس از گل زیبایش به قطر!

بازیکن سابق تیم ملی که در سال های اخیر همواره منتقد تیم ملی بوده همچنان همین رویه را در پیش گرفته است.

با وجود نتایج خوب تیم ملی در جام ملت ها همچنان برخی منتقدان همیشگی با طعنه و کنایه در مورد سرمربی و بازیکنان تیم صحبت می کنند.

عزیزی در حالی که تیم ملی در دو بازی گذشته سه گل به ثمر رسانده و در بازی با قطر نیز ملی پوشان موقعیت های گلزنی زیادی خلق کردند(هشت شوت به چارچوب، هشت کرنر، سه موقعیت جدی گلزنی) تاکید کرده است« نباید فراموش کرد با آمدن کی‌روش به تیم ملی، این تیم در فاز دفاع عالی کار می‌کند و گل‌های خیلی کمی هم دریافت کرده است اما در فاز حمله چندان موفق نبوده‌ایم. در بازی با قطر هم دیدید که بعد از اینکه به گل رسیدیم خیلی تحت فشار قرار گرفتیم. اگر قرار باشد مقابل تیم‌های قدرتمندتر به این شکل بازی کنیم آن وقت به مشکل خواهیم خورد.»

جالب اینکه با وجود تمجید فراوان رسانه های خارجی از گل زیبای سردار آزمون به قطر، عزیزی با کنایه در این خصوص گفت: این گونه گل ها کم اتفاق می افتد و امیدارم که آزمون برای اینگونه چرخیدن تصمیم اتفاقی نگرفته باشد!

وی در خصوص اخبار مربوط به علاقمندی تیم های بزرگ اروپایی به جذب آزمون نیز با طعنه گفت: زمان ما بازیکنی بود که ابتدای هر فصل همه تیم های بزرگ او را می خواستند و در نهایت نیز در لیگ خودمان بازی می کرد.
اخبار ورزشی - نامه نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------