آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

ادامه دردسرهای یوزپلنگ پررنگ تیم ملی



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتبال ایران

 

اخبار ورزشی - ادامه دردسرهای یوزپلنگ پررنگ تیم ملی

کنفدراسیون فوتبال آسیا با وجود صدور حکم جریمه تیم ملی به خاطر پررنگ بودن نقش یوزپلنگ روی پیراهن ملی‌پوشان هنوز هم سر سازگاری با تیم ایران را ندارد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) تیم ملی ایران را به خاطر پررنگ بودن نقش یوزپلنگ ایرانی روی پیراهن بازیکنان به ویژه روی پیراهن سفید تیم ملی مبلغ 5 هزار دلار جریمه کرده بود. در ادامه دبیرکل فدراسیون از بلامانع بودن استفاده از این پیراهن در ادامه جام ملت‌ها خبر داده بود اما ظاهرا AFC هنوز نتوانسته با این موضوع کنار بیاید. پیش از این مهدی محمدنبی به خبرنگاران گفته بود، اگر چه فدراسیون مقصر این موضوع نبوده است و البته AFC به خاطر تفاوت پیراهنی که ما به آنها داده بودیم با پیراهن فعلی ما را جریمه کرد اما از این پس می‌توانیم در ادامه جام ملت‌های از پیراهن سفید تیم ملی با نقش پررنگ یوز ایرانی استفاده کنیم.
 
او تاکید کرده بود که این جریمه را باید اسپانسر تیم ملی یعنی شرکت آلشپرت بپردازد. اولین ابهامی که پس از این صحبت‌ها به وجود آمد، این بود که چرا فدراسیون با وجود پلن کمرنگی از یوز ایرانی که برای AFC فرستاده بود اما لباس متفاوت آلشپرت را پذیرفت. ظاهرا ماجرا از این قرار است که آلشپرت تنها سه روز پیش از اعزام تیم ملی به استرالیا لباس‌ها را تحویل فدراسیون فوتبال داده و اکنون عنوان می‌شود فرصتی برای تغییر لباس‌ها وجود نداشته است.
 
در هر حال AFC ایران را 5 هزار دلار جریمه کرده اما باز هم مخالفتش را با استفاده ایران از این لباس‌ها به مسئولان کاروان تیم ایران در استرالیا اعلام کرده است و دو طرف در حال مذاکره هستند. باید منتظر ماند و دید پس از جلسه هماهنگی پیش از بازی ایران و امارات که فردا (یکشنبه) برگزار می‌شود، نهایتا ایران باید چه لباسی در این بازی به تن کند. آیا AFC کوتاه می‌آید و لباس کنونی تیم ایران را می‌پذیرد یا این که تیم ملی مجبور می‌شود مانند بازی با قطر لباس قرمز به تن کند.
اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------