آیا کی‌روش حریف بعدی را انتخاب می‌کند؟!



اخبار,اخبار ورزشی ,جام ملت‌های آسیا 2015

 

تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین بازیش در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2015 استرالیا روز دوشنبه ساعت 12:30 به مصاف تیم ملی امارات می‌رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کی‌روش در بازی مقابل امارات می‌تواند 2 مسیر را انتخاب کند. اول این که مسیر طبیعی بازی را طی کند که آن بازی همه‌جانبه، تمام عیار و تمام قدرت مقابل امارات است.

اگر چنین انتخابی را انجام دهد، دارای محاسنی است که اولین حسن این است که زنجیره پیروزی‌های تیم ملی می‌تواند هویت ملی و اقتدار منطقه‌ای تیم ملی فوتبال ایران را هر چه بیشتر مستحکم‌تر نماید که محاسنات این استحکام پیدا نمودن تسلط روحی و روانی بر روی تیم‌ها در ادامه بازی‌ها است.
 
در هر حال اگر ایران با اقتدار در گروهش اول شود، به طور معمول و بدون توجه به حوادث گروه دیگر یا با اردن، یا با عراق و یا با ژاپن،‌ هر کدام از این سه تیم باشند، آن‌ها باید خود را آماده رویارویی با تیم مقتدر نمایند.
 
ارتباط این موضوع از محسنات بازی طبیعی تیم ملی است، بدون این که اراده انسانی در نتیجه بازی تأثیرگذار باشد اما ممکن است مسیر دومی هم ترسیم نمود.
 
مسیر دوم آن جایی است که بازی امارات را به صورت استراتژیک طراحی نماید و حریف خود را انتخاب نماید. در آن صورت انتخاب حریف بعدی بدین معنی است که کی‌روش به چند بازیکن ثابت تیم ملی استراحت بدهد که بتوانند ادامه بازی‌ها را با قدرت بیشتری ادامه دهند.
 
بدین صورت ایران با انتخاب حریف از نوار پیروزی‌ها دور می‌شود و ممکن است حساب و کتاب‌ها درست درنیاید و علاوه بر این که نوار پیروزی‌ها تیم ملی قطع می‌شود، مسیر انتقادات نیز به سوی تیم ملی روانه می‌شود.
 
پس به نظر می‌رسد بهترین راه همان مسیر طبیعی است. فوتبال طبیعی، مسیر طبیعی بدون این که در مهره‌های داخل میدان تجدیدنظر شود.

اخبار ورزشی - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------